Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Dag 27: T U R b u l e n t T U R b u l e n t by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Fortsatt mange bra tur forslag Struktur er super, nesten 3 dimensjonal. Temperatur var også kreativ, trodde først det var et tema om febermåling Keep up the good work. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Takk for det. Jeg tror jeg setter punktum for denne gang med ordet "tekstur" (... som f. eks. kan være det som fins på overflaten av en gjenstand; farger, mønster og visuell design) Takk for følget i denne tråden under oktoberfesten. Dag 28: t e k s T U R t e k s T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 28. oktober 2013 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Meget vel gjennomført OktoberTUR. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hyggelig, BjørnÅgeS. Helt på tampen, så vil jeg legge ut noen motiv i spoiler som er innenfor TUR-genren, men der bildene ikke nødvendigvis er tatt i oktober. Ville bare teste ut noen sammenstillinger - så slikt sett er de i spoiler utenom utfordringen - men legges her i tråden siden hele TUR-greia var kjekk å holde på med. p r e m a T U R by Loevhagen, on Flickr s u r f e T U R by Loevhagen, on Flickr t o r T U R by Loevhagen, on Flickr k u l T U R by Loevhagen, on Flickr a g r i k u l T U R by Loevhagen, on Flickr a g e n T U R by Loevhagen, on Flickr a p p a r a T U R by Loevhagen, on Flickr k y s t k u l T U R by Loevhagen, on Flickr l i T U R g i by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Håper det blir en fet fotobok etter denne TURnusen 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mange bra spoiler-TURer, og personlig så falt jeg for premaTUR. MItt eneste problem med bildene i spoiler var at det ikke er alle bildene der som jeg klarer å "koble" tittelen lett sammen med bildene. I festbildene så har titlene derimot vært ganske så åpenbare. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) @ tomsi42: Sitter å leker meg med en fotobok, ja. @ poljen: Noen titler er ikke åpenbare. "kystkulTUR" er på henblikk på det gamle fyrtårnet på øya som skimtes i horisonten bak bølgen. Det er en kystkultur som er - eller veldig snart dør ut. Kirkebygget som "agenTUR" er litt harmløs kritikk til kirka som har agentur på sannheten. Redningsbøya er et livreddende "apparaTUR". Kystfortet under "torTUR" ble bygget av nazistene, og de representerer vel ordet. Endret 30. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 TURnus? Oh yeah. Håper det blir en fet fotobok etter denne TURnusen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jaja, denne festen ble iallefall ikke en TURnoff!! Takk for festen!! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk for at vi fikk følge med på denne TURen, og og god reise videre med litteraTURprosjektet. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 @ tomsi42: Sitter å leker meg med en fotobok, ja. @ poljen: Noen titler er ikke åpenbare. "kystkulTUR" er på henblikk på det gamle fyrtårnet på øya som skimtes i horisonten bak bølgen. Det er en kystkultur som er - eller veldig snart dør ut. Kirkebygget som "agenTUR" er litt harmløs kritikk til kirka som har agentur på sannheten. Redningsbøya er et livreddende "apparaTUR". Kystfortet under "torTUR" ble bygget av nazistene, og de representerer vel ordet. Jeg ville ikke nevne noen konkrete titler, for det er som når man hører en morsom historie. Enten tar man poenget eller så tar man det ikke . Det hører også med til historien at min fantasi ikke er av den mest omfattende slaget . Jeg skal forsatt ikke si noe om hvilke titler jeg "slet" med, men heller få lov til å fortelle at jeg har hatt en stor glede av dine bidrag. Jeg tvilte på at du skulle klare å matche augustfesten (over en hel måned), men dine bidrag i oktober er av en jevnt (svært) høy kvalitet og jeg håper å få se flere bidrag på noen av (eller alle) festene neste år. 1 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kjempe fest. For en kreativitet! Og veldig fin etterbehandling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå