Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Mr. Sanders - 60mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig, BjørnÅgeS. :)

Helt på tampen, så vil jeg legge ut noen motiv i spoiler som er innenfor TUR-genren, men der bildene ikke nødvendigvis er tatt i oktober. Ville bare teste ut noen sammenstillinger - så slikt sett er de i spoiler utenom utfordringen - men legges her i tråden siden hele TUR-greia var kjekk å holde på med.

10577354854_a8affd082e_b.jpg
p r e m a T U R by Loevhagen, on Flickr

10577781104_ff0b22bba6_b.jpg
s u r f e T U R by Loevhagen, on Flickr
10577696563_c2849afb44_b.jpg
t o r T U R by Loevhagen, on Flickr

10577235224_27ac0560cc_b.jpg
l i T U R g i by Loevhagen, on Flickr

Lenke til kommentar

Mange bra spoiler-TURer, og personlig så falt jeg for premaTUR.

MItt eneste problem med bildene i spoiler var at det ikke er alle bildene der som jeg klarer å "koble" tittelen lett sammen med bildene. I festbildene så har titlene derimot vært ganske så åpenbare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@ tomsi42: Sitter å leker meg med en fotobok, ja. :)

@ poljen: Noen titler er ikke åpenbare. "kystkulTUR" er på henblikk på det gamle fyrtårnet på øya som skimtes i horisonten bak bølgen. Det er en kystkultur som er - eller veldig snart dør ut. Kirkebygget som "agenTUR" er litt harmløs kritikk til kirka som har agentur på sannheten. Redningsbøya er et livreddende "apparaTUR". Kystfortet under "torTUR" ble bygget av nazistene, og de representerer vel ordet.

Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

@ tomsi42: Sitter å leker meg med en fotobok, ja. :)

@ poljen: Noen titler er ikke åpenbare. "kystkulTUR" er på henblikk på det gamle fyrtårnet på øya som skimtes i horisonten bak bølgen. Det er en kystkultur som er - eller veldig snart dør ut. Kirkebygget som "agenTUR" er litt harmløs kritikk til kirka som har agentur på sannheten. Redningsbøya er et livreddende "apparaTUR". Kystfortet under "torTUR" ble bygget av nazistene, og de representerer vel ordet.

Jeg ville ikke nevne noen konkrete titler, for det er som når man hører en morsom historie. Enten tar man poenget eller så tar man det ikke :) . Det hører også med til historien at min fantasi ikke er av den mest omfattende slaget :dribble:.

Jeg skal forsatt ikke si noe om hvilke titler jeg "slet" med, men heller få lov til å fortelle at jeg har hatt en stor glede av dine bidrag. Jeg tvilte på at du skulle klare å matche augustfesten (over en hel måned), men dine bidrag i oktober er av en jevnt (svært) høy kvalitet og jeg håper å få se flere bidrag på noen av (eller alle) festene neste år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...