Mr. Sanders Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Dag 18 T U R n o n by Loevhagen, on Flickr Endret 20. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Miss Gil Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hehe, festelig dette siste bildet. Ellers mange veldig teknisk gode bilder og spennende utsnitt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ja, Mr. Sanders kan både det tekniske og det å velge gode utsnitt. Det ser vi ikke minst på TURn on. Spenstig. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Takk for det. Første "modell"-bilde av kona på TURn on. Her må alle bidra med sitt for å fylle TUR-quota. Neste ut er et annet familiemedlem for ordet kontur. Dag 19: k o n T U R k o n T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 22. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bra utsnitt og komp på de siste her. Liker bruken av s/h. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Rene og fine bilder de to siste her Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Veldig fin tur du har hatt hittil Fin vinkling på utur - turteller. Ellers var jeg imponert over positur Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Likte særlig det aller siste (koposisjon og fokus sitter som et skudd), selv om TURn on, og flere av de andre fra siste dagene var bra. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Dag 20: t a s t a T U R (mkII) Annet: Samme Smith-Corona "Silent Writer" (1949-60) som det initielle bildet, men her sett fra tastaturet og ikke metallpressene. t a s t a T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
polljen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva skal man si? Det blir vel bare å kappes om å komme med de beste superlativene , og konTUR er nok uten tvil min favoritt. Generelt sett så vil jeg også si at jeg i de fleste tilfeller (med unntak for visse naturbilder) foretrekker dine versjoner i svart/hvitt. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 1000 takk for det. Dag 21: T U R t l e w a x T U R t l e w a x by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Her kommer det ene flotte bildet etter det andre, jeg hadde nær sagt, etter TUR. Teknisk på topp, kreativt, visuelt. Favorittene blant de siste er tastaTUR (1) og om jeg tør si det, TURn on 2 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Bukker og takker. Dag 22: t e m p e r a T U R Annet: I helga så fikk jeg ikke et motiv ut av hodet jeg har sett før en eller annen plass. Det var bilde av en fyrstikk på en kvist i treverk. Vel, etter å ha tusla rundt på hyttegulvet som en noldus - så fant jeg den kvisten som kunne passe til min egen fangst av "fyrstikk på gulvkvist". Motivet høres nok litt rart ut, men resultatet ble holdbart. t e m p e r a T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 27. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Dag 23: s t r u k T U R s t r u k T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Masse flotte blider og imponerende hvordan du har greid å holde temaet! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Fortsatt fine bilder i denne festen Liker flere av dem. Struktur sitter komposisjonen og i konTUR stemmer det meste. Godt jobbet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 TURtlewaxen kan du jo prøve å få solgt til produsenten, må vel være fin reklame. Ideen bak temperaTUR vet jeg ikke om jeg helt fikk med meg, men det ble jo fint å se på. Jeg likte godt utsnitt/komposisjonen i strukTUR. Synes også at innrammingen av alle bildene dine passer godt. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Det har vært en kjekk TUR - og med kun en håndfull dager igjen, så blir det noen TURbilder til. Synes signaTUR var best av disse to. s i g n a T U R by Loevhagen, on Flickr s k u l p T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Dag 26: k u r v a T U R k u r v a T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bør vel kanskje ikke holde 260 i den kurva der , men ellers kreativt og flott utført som vanlig.Kledelig i sort/hvitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå