k.n.b Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Du har gjennomført høy teknisk kvalitet på bildene, vanskelig å få tatt deg på noe der. Men du får også noe interressant ut av motivene, noe som forsterkes av god komposisjon. Selv om de to siste har et helt forskjellig visuelt uttrykk, der det første har sterke kontraster og det siste er nesten utvasket, så sitter begge. Jeg synes det rent fotografiske er viktigere enn innholdet, for sitter ikke det første så sitter ikke det andre heller. Men her sitter jo det første så å si hver eneste gang... Endret 13. oktober 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Diktatur er en av favorittene mine av de siste du har produsert. Sterkt! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Dag 14: T U R i s t Annet: Hafrsjord, seff. T U R i s t by Loevhagen, on Flickr Mer tradisjonell vinkel i spoiler. T U R i s t by Loevhagen, on Flickr Endret 17. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det var en ny måte å se disse sverdene på!! Vært tilbake der etter vi var der sist eller? Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 He, he. Takker for det. Har ikke vært der etter regndagen med femikameraet, nei. Men, når det lir litt utpå med lyssatte sverd; da er det ny tur. Dag 15: T U R i s m e Annet: Øygardstøl, som vistnokk er på konkursens rand - om ikke allerede over desverre. T U R i s m e by Loevhagen, on Flickr S/H i spoiler. T U R i s m e by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Dag 16: r e T U R n e r e Annet: Evig rundans (heldigvis). Usikker på om fargeversjonen er den beste. r e T U R n e r e by Loevhagen, on Flickr S/H i spoiler. r e T U R n e r e by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 diktaTUR og sTURer var virkelig flotte og komposisjonen sitter godt på resten av bildene og. TURist viser en flott og annerledes versjon av ett godt kjent motiv. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Turistbildet var stramt og stilig, Øygardstøl var jo smellvakkert, flotte komposisjoner begge to. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Takk for det, folkens. Dag 17: t a s t a T U R Annet: I garasjen så hentet jeg en gammel skrivemaskin. Den er av typen Smith-Corona Silent Writer (produsert fra 1949-1960) og arvet fra min bestemor. Det som er litt kult / "søtt" var at jeg bar den ut i hagen og spurte prinsessa i huset om hun visste hva dette var. Hun tenkte litt på saken, la hodet på skakke - og sa "Er det en gammel datamaskin?". Veeel - nei, det er en gammel skrivemaskin med fargebånd og rettetast - og med - nettopp; tastaTUR. t a s t a T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 18. oktober 2013 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det var tastaTURet sitt det Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jepp, jepp. Lyden av metall som slår mot gummirulla med papir og fargebånd er minner fra en svunnen tid. Vil vel karakterisere dette bildet som det som betyr mest ifor meg i denne tråden så langt. Minner, lyden, lukten, muligheten til å illustrere bokstavene T, U, R på en ren analog måte, generasjonstolkningen av hva dette er / var, enkeltheten i komposisjonen og til slutt speilvendte andreordens-tittel-betydning. Endret 18. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Stilig bilde, du er på kreativ oppTUR skjønner jeg.. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 TURborg mener du vel. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Oppfinnsomt det der, og fint utført. Er spent på om du har TUR nok til hele måneden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fabelaktig TUR du tar oss med på! Imponerende prosjekt, og en utrolig bra idé! Regner med at vi får se noen kreaTUR også, etterhvert. For ikke å snakke om et portrett eller to, TURtelduer f.eks.... PS! Er så mange meget bra bilder her, at det er vanskelig å trekke fram noe spesielt! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Takk. TURtelduer er fotografert allerede. To eldrer som går tur langs en høstkledd vei / skogsvei. kreaTUR er en utfordring - men det er jo bare gøy og UTfordRende. Endret 18. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Takk. TURtelduer er fotografert allerede. To eldrer som går tur langs en høstkledd vei / skogsvei. Ooops, var vel litt ute på TUR der, hadde vel bare uTUR som ikke hadde fått med meg de to! Men, ingen grunn til å sTURe av den grunn... 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Genialt, smort1. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Flere flotte nye TUR-bilder her Lurer på om det snart kommer et panorama ved navn LangTUR. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 TURist: Majestetiske sverd, likte nok hovedbildet desidert best. TURisme: Flott natur, og velkomponert igjen. Dette fungerer både i sort/hvitt og farger. reTURnere: Selv om man mister de knalle fargene, tror jeg nesten jeg foretrekker sort/hvitt her. tastaTUR: Igjen et av dine enkle, men slående flotte bilder. Og heeeelt tilfeldig hvilke bokstaver som stikker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå