JorunT Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Du fortsetter med turingen din i fin stil, dagens speilinger var bare så vakkert! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Imponerende bilde-tur du har kommet opp med hittil. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 strukTUR ble meget pent. Bra tema der du sikkert har mange muligheter. Var på et foredrag med en som hadde tatt for seg ord som sluttet på ring, han hadde funnet ut at det var 974 ord som tilfredsstilte det kravet. Du har sikkert enda flere muligheter med ord som har TUR i seg Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Struktur var veldig fint. Absolutt noe man kunne hengt på veggen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hehe, utrolig flotte bilder, vil ikke peke ut noen favoritt da jeg liker nesten samtlige. Veldig artig tema for festen, kunne godt ha fått litt av kreativiteten din. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Bukker for kommentarene. Var ute i går for å ta bilde av stjernehimmelen, men det ble fiasko. Tror nok jeg må ha meg et Nikonkamera til slike bilder. Blir for mye støy med ett av de mFT jeg har. Dag 10: t e m p e r a T U R Annet: Høsten er ikke bare røde, gule og glade farger. Når det er kjipt høstvær ute, så får man holde temperaturen innendørs. Liker gløden i bildet. t e m p e r a T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 10. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jupp - fin glød. Godt komponerte kubber Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Dag 11: d r a ma T U R g i Annet: I det filosofiske hjørnet i dag - av en åpenbar grunn for enkelte - så i dag vil jeg bryte enkelte regler. Jeg er såpass frimodig at jeg forventer å få slippe unna med det denne ene dagen... d r a m a T U R g i by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Og, selv om det er brudd på reglene å poste mer enn ett bilde pr. soloppgang - så gjør jeg det i dag. Håper på tilgivelse - fordi jeg er såpass gira på månedens utfordring at jeg ikke får antall bilder til å matche. m u s k u l a T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 dramaTURgi likte jeg virkelig godt, fargene, lyset og komposisjonen funker for meg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Du fortsetter til dels i samme gode gate ser jeg, men med noen vrier. posiTUR er i alle fall en type actionlandskapsbilde (en selvmotsigelse?) jeg aldri har vært i nærheten av å ta. Landskapet er jo flott i seg selv, men "the X-Man" trer allikevel fint inn i sweet-spot. TURbulens er igjen et bra utført bilde av vann i bevegelse, et stort pluss for høstbladkrydderet. strukTUR er igjen flotte høstfarger speilet i vann. Men selv om det er pent, kan det ikke rokke ved plassen til naTURlig langt der oppe på pallen. Det er ikke så lett å få gode bilder av "fyr og flamme", vanskelig å få en eksponering som funker. Men det har du klart med temperaTUR, rett og slett pent å se på. Flott vei som bølger og svinger seg vei i høstlandskapet i dramaTURgi, men allikevel nesten atypisk fra deg. muskulaTUR er rene produktreklamen, selv om jeg nok liker bruddstykkene du har vist enn hele bilen i ett. Det har vel noe med abstraksjonen å gjøre. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Mange flotte bilder, men av de siste tror jeg at jeg velger temperaTUR. Virkelig et flott bilde! Men jeg kimser ikke av de andre heller Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Den brennende vedkubben kunne gått rett inn i boken Hel ved. Fin linjer i høstbildet (Dag 11). Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Må nå begynne å tvinne hjernen litt for T U R ordene, så i dag er det noe lite lystig. Dag 12: d i k t a T U R Annet: På fjellet så er det jo slik at det er få hytter med vanlige takrenner, så da har man kjetting hengende ned for å lede vannet ned til bakken. Etter å ha slukt en god kopp kaffe i dag i solveggen, så fant dattera og jeg ut at vi ville prøve å bruke kjettingen til noe "kunstnerisk" - og slik oppstod "d i k t a T U R". VI ble fornøyd med resultatet. d i k t a T U R by Loevhagen, on Flickr To versjoner i spoller. Burde nok valgt den helsorte. Den engelske har "motsatt" tekst bare for en ekstra tvist. d i c t a t o r s h i p by Loevhagen, on Flickr d e m o c r a c y by Loevhagen, on Flickr Endret 12. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Veldig gode komposisjoner tvers igjennom... husk, det er det å ta bilder hver dag som gjelder mer enn det å poste (f. eks. om man drar på tur og ikke får postet bilder før man er tilbake). Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Takker for komposoisjonkommentaren. Har brukt litt tid på nettopp det. Publisere? Au contraire - my friend. Hele greia med fotografi er fokusert på å få ut en uttryksform (selve bildet) til et publikum. Her er dag 13. Dag 13: Er det enkle det beste? Annet: Man tager hva man haver - og gjør det beste utav det. s T U R e r by Loevhagen, on Flickr Endret 12. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Artig utfordring, som du følger opp til gagns. Liker særdeles godt komposisjonene i twinTURbo og suTUR. posiTUR gjorde seg også særdeles godt. Gledesutbrudd positivTUR Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Irriterende genialt, som Ringperm ville sagt. Og det er veldig positivt ment:) Lenke til kommentar
egilh Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Utrolig kreativ utfordring; meget bra fulgt opp hele veien. Tror jeg venter til slutten av festen med å finne en favoritt her, veldig bra Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ingen tilhenger av diktatur ellers, men din versjon var flott gjennomfært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå