pedsti Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Virkelig en fryd å bla gjennom bildene dine. Blir sittende å lure på hva som blir det neste. Favoritten så langt er turbo Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er enig i at TURtelduebildet var meget vakkert. Det er veldige kontraster mellom naturbildene dine og de trafikale, de siste setter meg av en eller annen grunn i godt humør. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Takk for det. Dette er den andre utfordringen jeg deltar på - og det å ta "minimalistiske" bilder er gøy og utfordrende. Å ta "flotte" naturbilder er langt enklere, synes jeg - fordi naturen ER flott by default. Det er mer vanskelig å kutte ut en del informasjon i motiver ned til det "minimale". Endret 6. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Dagens tema: konjunkTUR Annet: Høy eller lav? Heldigvis er Norge p.t. i høy(konjunktur) - men muligens det er i ferd med å endre seg... k o n j u n k T U R by Loevhagen, on Flickr k o n j u n k T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 6. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Av og til har man flaks og andre ganger ikke (aka uTUR). u T U R by Loevhagen, on Flickr u T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Og kan det være en sammenheng mellom uTUR og TURteller, mon tro? ( u ) T U R t e l l e r by Loevhagen, on Flickr ( u ) T U R t e l l e r by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Enig i valg av sort/hvitt for miksTUR. Igjen ganske grafisk og slående. KonjunkTUR fungerer både i sort/hvitt og farger, men klarer ikke å bli helt enig med meg selv om frontruta forstyrrer eller ikke. uTUR så ganske brutalt ut, og bør presenteres i farger (som du også har valgt). TURtelleren syntes jeg derimot ble tøffest i sort/hvitt. Mye fordi det igjen er grafisk og kontrastrikt. Liker dette best av de du har postet etter min forrige kommentar. 1 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Her var det på kun kort tid kommet mange flotte! Tror jeg fremhever twinturbo, arkitektur og ikke minst turtelduer! Kjempe flott! 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 TURbo er favoritt, enn så lenge. Flott utfordring i festen. Du får TURe videre. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Denne festen er i hvertfall en opptur oppTUR Endret 6. oktober 2013 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Dag 7: p o s i T U R Annet: På tur i fjellet i dag. Herlig. En positiv familietur - og derfor litt ordspill på posiTUR. p o s i T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 7. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Dag 8: T U R b u l e n s Annet: Ut i felt med primus og familien på slep der pappa knipser i øst og vest ... og i fossen. Synes det var / er ganske stilig å se bladene fra trærne rundt vannet klamrer seg til steinene mens vannet fosser (turbulens) over dem. T U R b u l e n s by Loevhagen, on Flickr Endret 7. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Flotte bilder, både naturbildene og de mer minimalistiske. Turbo´n er toppen for meg! Delikat fremstilt med rammer og titler også, nesten FOR pent innimellom Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Øy. Kaller du meg for femi...? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Øy. Kaller du meg for femi...? Neida, ikke ennå iallfall Ville bare sett enda mer av de flotte bildene! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Bidragene i oktoberfesten er hverken nedTUR eller oppTUR fra det du leverte i august. Du tar rett og slett og TURer videre på det samme høye nivået. 1 Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Mye glede og spenst i posiTUR, og den fossen virker nesten gyllen Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fin start med mange gode og skarpe bilder. Likte fossen godt med sløret og fargene. "Veien" var også rimelig flott, fine høstfarger. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 1000 takk for kommentarene. Dag 9: s t r u k T U R Annet: Her er ett tatt av en flott bukett ulike trær som speiler seg i høstvannet med litt bøger (struktur) på. s t r u k T U R by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Fantastisk overflødighetshorn av kreative fabuleringer rundt ordet TUR, håper du ikke har brent av kruttet for tidlig men har ideer nok til å stå løpet ut. Har sans for både de enkle grafiske som twinTURbo, men også de høstlige TURbulens og naTURlig. Kjekt med navn på bildene for oss kommentatorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå