Mr. Sanders Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Kamerahus: E-P5 Objektiv: 60mm f/2.8 Deltakernivå: Prosjektoppgave Tema / prosjekt: "...TUR..." Endret 22. september 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Vurderer følgende tema / prosjekt: a) Strender b) Bil c) Kommunen d) Avisartikler e) bokstavene "...TUR..." Foreløpig er jeg fan av b og e. Får se hva jeg havner på. Åpen for andre forslag, så dersom du har et forslag - post det i tråden FØR 29.9. Takk - så skal jeg poste "Tema / prosjekt" den 30.9. Imøteser alle forslag med takk om hva jeg skal ta bilde av i oktober. Endret 20. september 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det Olympus 60mm f/2..8 Macro eller Sigma's cheap and cheerful 60mm du har? For meg vil det ha noe å si for valg av tema. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Godt spørsmål, tomsi42 (hvis jeg kan kalle deg med det nøkterne navnet) - og jeg er ikke helt noldus (Stavangeruttrykk) - så det er 60mm f/2.8 Macro som er objektivet. DET gir en viss fleksibilitet. Hva som skal være selve tema / prosjekt er mer uklart. Hvis det er sterke meninger som presenteres i denne tråden, så vil jeg følge dem. Hvis ikke det presenteres sterke synspunkt - så er "...TUR..." eller "Bil" de tema jeg kommer til å velge til prosjektoppgaven. DET kan bli spennende nok det... Har allerde en 30+ planer for motiv på "...TUR...". Endret 20. september 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Macro gir fler muligheter, det er klart - et nydelig objektiv, forøvrig. Og, Yes, you can call me Al tomsi42 Nå har du fått meg nysgjerrig på hva "... TUR ..." skal inneholde - det er like før du har snakket deg inn i det temaet Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Har tenkt litt på "...TUR..." serr´u, så personlig er jeg veldig komfertabel med DET som tema-tittel. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Med fare for å være prematur, så spikrer jeg tema for denne tråden innen genren ett av følgende: a) "...TUR..." b) Bil c) "(hva leserne måtte komme opp med innen søndag 29.9)" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg fikk ikke med meg at du tok i mot ønsker :doh: Som sagt jeg synes "...TUR..." høres spennende ut. Men skulle du gå lei, så er det en ting som jeg tror du kan klare bra - og det er en "Hva i all verden er dette?" type makro-tråd. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Kule tips / råd det der, Tom. Åpen for alle forslag ei drøy uke til - og utfordringer er alltid hakket mer interessante når man selv ikke sitter med løsningen før ballet begynner. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Jeg feiger ut og bestemmer prosjekttematikken selv, og det blir "...TUR..." Lenke til kommentar
polljen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg feiger ut og bestemmer prosjekttematikken selv, og det blir "...TUR..." Av en eller annen grunn så får temaet meg til å tenke på Jan Erik Vold og diktet Kulturuke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Av en eller annen grunn så får temaet meg til å tenke på Jan Erik Vold og diktet Kulturuke Rulturkuke Dette blir morsomt. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 He, he. Det er ikke så langt fra sannheten. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Dag 1: naTURlig. Annet: Rennende vann skutt på Ådneram, Sirdal n a T U R l i g by Loevhagen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Griselekkert, både i form, farge og komposisjon. Her skaffet du deg virkelig noe å leve opp til. Brukte noen filtre her kanskje? Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Særdeles vakkert, mykt og fargerikt vann! Dette liker vi! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Flotte farger. Fin eksponering. Herlig refleksjon og flott lys. Kjempebra :-) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Takk for det folkens. Ingen filter på "n a T U R l i g" - kun eksponeringstid. f22 og 1/4 sekund. --- Dag 2: oppTUR Annet: Delvis selvforklarende o p p T U R by Loevhagen, on Flickr S/H: o p p T U R by Loevhagen, on Flickr Endret 2. oktober 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 oppTUR eller bilTUR? Kreativt er det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå