Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delvis enig. Young er ræv. Jeg har dog ikke så mye imot Valencia og Welbeck. Sistnevnte var vår klart beste spiller over 2 kamper mot Real Madrid i fjor feks. RvP fikk ikke til en dritt, bare for å sammenligne. Valencia har tidligere vært årets spiller på et godt United-lag, og vi alle vet at han har det i seg.

Lenke til kommentar

Bra underholdning idag! Synd Persie ikke spilte, da kunne det nok blitt mere spennende.

Ikke fått lest igjennom tråden her, men hva syns folket om innsatsen til Valencia? Jeg syntes han er for slapp, og rett og slett ikke god nok for ManU. Syntes han beviser det gang på gang.

Lenke til kommentar

Var en møkkakamp sett fra mine øyne (United-supporter). City viste hva de hadde inne og United hang rett og slett ikke med. Jeg mener at nå må Moyes begynne å rullere litt på laget. Vi blir for lette å lese hvis vi skal stille med samme mannskap i kamp etter kamp etter kamp.

Skal gå gjennom hvordan jeg mener laget spilte.

David de Gea: Spilte en helt OK kamp, målene til City tror jeg ingen kunne endret på. Kanskje dårlig beslutning/posisjonering på Yaya sitt mål, han var også litt "slapp". Tenker da på skuddet han reddet som holdt på å trille i mål etter at han hadde gluppet den.

Smalling: Moyes, han er midtstopper ikke høyreback! Hvorfor skal man stille med en treig, defensiv midtstopper på høyreback når man har alternativer som Valencia og Fabio som kan spille der. Smalling skulle ikke å spilt kampen i går.

Ferdinand og Vidic: Ingen av de hadde kontroll på angrepsrekka til Man. City. Dårlig markering, men uten de kunne det fort sett verre ut.

Evra: Virket som han mistet litt lysten på å spille. Var ikke like offensiv som han pleier å være. Han kom heller ikke på noen særlig smarte løp som han pleier.

Valencia: Spilte dårlig helt til Cleverley kom innpå. Etter det syns jeg han løftet seg betydelig på høyrekanten og kom til mange gode innleggsmuligheter.

Carrick og Fellaini: Ingen av de var helt på topp i dag. Carrick var bedre enn Fellaini som slo feil pasning på feil pasning. Løftet seg da han ble satt i en mer offensiv rolle. Carrick løftet seg litt da United tok over kampen etter 50 min.

Young: Skulle aldri ha spilt! Skulle aldri blitt kjøpt! Skulle blitt solgt i sommer! Er lei av at Moyes gir denne karen sjanse på sjanse. Han lykkes aldri!

Welbeck: Akkurat det samme som Young.

Rooney: Spilte en meget god kamp. Nydelig scoring, men skulle scoret 1 til. Rooney var den eneste spilleren i troppen som var å kjenne igjen, blir litt vanskelig med Manchester City forsvaret mot Rooney.

Håper Moyes gjør noen grep etter denne ydmykelsen, så slår vi tilbake mot Liverpool. Håper samtidig at endringer i troppen skjer i januar-vinduet. Hadde ønsket meg en slik tropp:

De Gea

Rafael/Jones - Vidic/Evans - Ferdinand/Smalling/ Garay - Evra/Fabio/Büttner

Valencia/Nani/Zaha - Fellaini/Cleverley/Carrick/Herrera/Marchisio - Reus/El Shaarawy/Di Maria

RvP/Rooney/Chicharito/Muriel/Jovetic(Er en mulighet hvis City ikke begynner å bruke han)/Lewandowski(Lite sannsynlig, men hadde vært en drøm)/ Kagawa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...