Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Ja, kanskje jeg heller skal skrive Sunderland eller Palace, fordi det er deres fans som plutselig er City-fans i denne tråden og ellers hater dem?

Hva snakker du om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper virkelig ledelsen våknet nå. Hjelper ikke å signere under på sponsoravtaler, mens resten av klubbene signerer spillere. Når City, Chelsea og Tottenham har brukt så mye penger denne sommeren så kan vi ikke sitte å se på. Vi har ikke noe valg. Blir jo vanskelig å ikke bruke masse penger på overganger når konkurrentene dine gjør det. Veldig skuffende. Fortsatt ingen seier mot topplagene.

Lenke til kommentar

Forresten, alle vet andre målet var Fellaini sin feil. Ser nå akkruat at Fellaini dekker Aguero HELE veien før 3-0 målet, men stopper utenfor 16-meteren og da løper Aguero inn og scorer. INGEN andre gjør noe feil på det målet. Bare Fellaini, haha. Det visste jeg ikke før nå, Sky viser det på analysen nå.

I mannsmarkeringsforsvar, ja. Agüero løper rett inn i Evra/Vidic' sone der. Skulle det stått tre United-spillere oppå hverandre inne i boksen?

United slipper inn fire (4) mål fra innlegg. Det er påfallende.

Lenke til kommentar

"Marouane Fellaini is looking ragged in the Manchester United midfield. He is bustled off the ball by Pablo Zabaleta before over-hitting a pass to Danny Welbeck a minute later."

Denne delen hadde jeg akseptert om han faktisk hadde gjort andre delen av jobben bra, markering på corner, vinne hodedueller offensivt og defensivt på banen, på cornere (for og mot), men han har ikke gjort noen av delene. Har tapt nesten alle "50-50" dueller og de duellene som handler om styrke og "hustling" mot City sine midtbanespillere også.

Nå sier jeg ikke at det er hans feil at vi taper, men han er den eneste nye spilleren som skulle hjelpe dette laget og ble betalt 27.5 mill pund for på siste dagen av transfer window. Det er FAEN ikke godt nok av Woodward og Moyes. Helt latterlig. Også skriver de det PISSbrevet til oss supporterne med cocky ord. FUCK off sier jeg til det brevet.

Forventet du at Fellaini og Carrick skulle rævkjøre Aguero, Fernandinho og Touré? City kom ikke til én sjanse (som jeg kommer på) gjennom midten vår. Stort sett alt de skapte, inklusive samtlige scoringer, kom etter innlegg. United mistet mannen som kunne vært tungen på vektskåla før kamp. Moyes nektet Kagawa og Nani å få sjansen. Spillere som skaper noe offensivt. City kjørte begge backene opp gjennom hele kampen og doblet på kant fordi de kunne det. Skal Kolarov og Zabaleta være redde for Young, Valencia og Welbeck liksom?

Lenke til kommentar

Jævla skuffet, men skjønte hvor det bar når vi praktisk talt hadde ÉN mann som kunne skape noe utpå der fra start (Rooney). Hadde vi spilt med Nani og Kagawa istedenfor Young og Welbeck hadde vi umiddelbart vært en mye større trussel fremover (flere skapende sjeler), men når det er kun Rooney som kan skape noe utpå der blir det tungt, spesielt når han praktisk talt har Kompany tett oppi seg hele kampen. Usikker på om Moyes startet kampen med 4-4-1-1 eller 4-4-2, men uansett er det en taktisk bommert, fordi Welbeck er ingen alenespiss, og 4-4-2 tilhører forrige århundre.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jævla skuffet, men skjønte hvor det bar når vi praktisk talt hadde ÉN mann som kunne skape noe utpå der fra start (Rooney). Hadde vi spilt med Nani og Kagawa istedenfor Young og Welbeck hadde vi umiddelbart vært en mye større trussel fremover (flere skapende sjeler), men når det er kun Rooney som kan skape noe utpå der blir det tungt, spesielt når han praktisk talt har Kompany tett oppi seg hele kampen. Usikker på om Moyes startet kampen med 4-4-1-1 eller 4-4-2, men uansett er det en taktisk bommert, fordi Welbeck er ingen alenespiss, og 4-4-2 tilhører forrige århundre.

Well said. Det er jo det som er problemet. Og tenk at Rooney var ganske nære å dra fra Utd.... hva hadde vi gjort da?

Lenke til kommentar

Når du gang på gang stiller med de dårligste spillerne dine, så er det en selvfølge at ting ikke klaffer.

Young, Valencia, Welbeck. Kan ikke se for meg en annen toppklubb stille med en sånn angrepsrekke i mine villeste fantasier.

Og at Kagawa ikke er matchfit osv. gidder jeg ikke høre på. Selvfølgelig er han ikke matchfit når han aldri får spille.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Når du gang på gang stiller med de dårligste spillerne dine, så er det en selvfølge at ting ikke klaffer.

Young, Valencia, Welbeck. Kan ikke se for meg en annen toppklubb stille med en sånn angrepsrekke i mine villeste fantasier.

Og at Kagawa ikke er matchfit osv. gidder jeg ikke høre på. Selvfølgelig er han ikke matchfit når han aldri får spille.

Moyes sa vel før kampen i dag at han har valgt å bruke omtrent like oppstillinger pga den tøffe starten. Tror nok vi vil få se mindre til Young fra nå av, og mer til Nani/Kagawa/Januzaj/Zaha.

Han har nok basert valgene sine av Welbeck/Young/Valencia på at de er de beste defensivt anlagte angrepsspillerne, noe jeg synes er forståelig. I dag hadde dog hele laget en dårlig dag på jobb, og det er sånn som skjer. Fortsatt ingen krise.

Chill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...