Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så artig å se disse mentalt tilbakestående tenåringen her med gamertags i signaturen har kortidshukommelsen til en rotte. For 1-2 måneder siden satt alle å sa at det var en vanskelig start for Manchester United, i tillegg til ny manager, og treningstaff. Da sa alle at United kanskje ville trenge tid til å vise at ting enda fungerer, og at tap kan aksepteres. Pluss dette på med skader for Jones, Rvp, Rafael, og Kagawa uten kamptrening + sykdom så har vi den situasjon som man pratet om i sommer, men fortsatt ville det vært akseptabelt.

MEN SE NÅ, VERDENS UNDERGANG, VI TAPER MOT ET LAG SOM BRUKTE 100mill i overgangsvinduet, med toppet lag, både på benken og banen. På hjemmebane Sier litt om fotballforståelsen når folk regner med ragnarok etter 5 kamper, kanskje laget på brua hadde vært ett bedre lag å supporte? Kanskje bytte det røde med det blå?

Mannen som sitter å bestemmer ble valgt av SAF til å være der. Jeg har ikke tenkt til å ramse opp alle tittelene til denne mannen for å gjøre av ett poeng av at KANSKJE han vet litt bedre enn dere idioter som sitter i Norge å er forummanagere. Noen kampe går til faens, noen går meget bra. Om dere ikke har fattet att ballen er rund, så kan kanskje bridge være noe dere kan bynne å følge med på. Cunts

Takk for et bra innlegg, og du har helt rett. Selv forventer jeg ingen kjempesesong, og gjorde heller aldri det. Å tape er èn ting. Jeg stusser likevel litt ved mangelen på bytter, og hvor mye spilletid enkelte spillere skal få uten å få til en dritt. Èn ting er at Moyes og United må få litt tid, men dette her synes jeg er litt vel snålt.

Endret av Harepuz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi taper mot et lag som har brukt haugevis av penger bare denne sommeren. De er dermed et lag man forventer bra fotball av. I motsetning til Liverpool som taper mot Southampton og ikke klarer å slå Stoke engang.

Vi slo da Stoke vi. :)

Om du mener Southampton og Swansea ikke spiller bra fotball så foreslår jeg at du ser litt flere kamper fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vi taper mot et lag som har brukt haugevis av penger bare denne sommeren. De er dermed et lag man forventer bra fotball av. I motsetning til Liverpool som taper mot Southampton og ikke klarer å slå Stoke engang.

Digger måten du alltid presser inn Liverpool i innleggene dine.

Lenke til kommentar

Fellaini... wow. Fy faen Cleverley var jo bedre de få minuttene han fikk til og med. United er tydeligvis vinnerne av overgangsmarkedet. Not. Dette er nesten verre enn 6-1 tapet, da var vi i det minste 10 mann. Og hvorfor får Welbeck spille foran Kagawa? Welbeck kommer aldri til å bli en toppspiller. Shinji vær så snill og gjør deg selv en tjeneste, forlat denne klubben NÅ, du fortjener bedre. For en drittdag.

Lenke til kommentar

Vi vinner kampen 0-1 etter at Young blir byttet ut og vi skifter til 433. Talentløst at det ikke gjøres endringer på 2-0. Vi ble eid på alle mulige måter før pausen (14-1 (?) i skudd), men likevel kommer det samme mannskapet ut etter hvilen. Da ber man om trøbbel.

Orker ikke å høre post-match intervjuet med Moyes. Kommer garantert med noe provoserende vås om at vi var jevngode med City eller noe. Fyren vet åpenbart ikke hva han driver med.

Lenke til kommentar

Vi vinner kampen 0-1 etter at Young blir byttet ut og vi skifter til 433. Talentløst at det ikke gjøres endringer på 2-0. Vi ble eid på alle mulige måter før pausen (14-1 (?) i skudd), men likevel kommer det samme mannskapet ut etter hvilen. Da ber man om trøbbel.

Orker ikke å høre post-match intervjuet med Moyes. Kommer garantert med noe provoserende vås om at vi var jevngode med City eller noe. Fyren vet åpenbart ikke hva han driver med.

Beste innlegget i dag. Hvordan kan han ikke gjøre byttene i pause? Hvorfor gi det laget "10-15 til" ...? Var ikke 1-0, var 2-0. Borte mot City. Da trenger man å gjøre noe med en gang, ikke 10-15 senere i andre omgangen. React, Moyes, fucking react.

Forresten, alle vet andre målet var Fellaini sin feil. Ser nå akkruat at Fellaini dekker Aguero HELE veien før 3-0 målet, men stopper utenfor 16-meteren og da løper Aguero inn og scorer. INGEN andre gjør noe feil på det målet. Bare Fellaini, haha. Det visste jeg ikke før nå, Sky viser det på analysen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...