The Doctor Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) United supportere er jo så godt bortskjemt med trofeer at det ikke er gøyt engang. Litt motstand må tåles. Detta blir City seier og det blir jeg glad for. edit: faen, jeg får jo ikke lov å heie på City, jeg heier jo allerede på Liverpool!!! Endret 22. september 2013 av The Doctor 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hva skjer? Ferguson trakk seg som manager... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) IcedInsanity er morsom. Synes han fremstiller seg selv som en nepe jeg. Kom forøvrig med følgende status i Liverpool-kamptråden Haha! Herlig kamp av Southampton! Nydelig jobba gutta! Betyr dette at han glemte hvilket lag han heier på? Endret 22. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jaokei, snakke fornuft med en gjeng som er så anti United at en kan få ringorm er jo håpløst. Akuratt va andre mener akuratt nå driter eg i. Er en fyr som er skyld i dette og det er Moyes. Ja, men Moyes burde også gjøre seg noen tanker om hvordan laget er uten RvP også... håper vi. "This is what happens when you panic buy in the transfer market, as opposed to spending smart money early on!" Simple as that. Vil også legge til at man ikke kan si at dette her skjer pga. at RvP ikke spiller. Hvorfor gjør ikke Valencia jobben hans på 1. målet? Fellaini på andre? Noen som helst på tredje (og etter det så jeg ikke noe mer)? Fordi RvP ikke spiller? Dette er et lag som ikke spiller bra nok og skulle ha fått mange flere additions i sommer. KREVER mye mer kvalitet. Og Fellaini er faen ikke en resolution, det var desperasjon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Synes han fremstiller seg selv som en nepe jeg. Persondiskusjon kan du ta et annet sted. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Tips til mine kjære Utd medsupportere: Se Ronaldo herje på Bernabeu om 25 min. For å få litt old good feelings igjen. Med Bale fra start på andre kanten så kan det bli gøy også. Og seriøst, ikke stress, vi klarer oss en eller to sesonger uten noen trophies. Kanskje det er vår tur å vinne Europa League også. After all, det var liksom ikke Liverpool som vant det i fjor heller, det var faktisk en klubb som kjemper om gull hvert år som vant den i fjor og de fikk ikke så mye "stick" for det. Endret 22. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen må da forstå at lag kan ha dårlige dager? Det her hadde ikke sett noe annerledes ut om vi hadde hatt én god RvP, eller én god Kagawa. I dag er hele laget dårlig, mens City har en meget god dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen må da forstå at lag kan ha dårlige dager? Det her hadde ikke sett noe annerledes ut om vi hadde hatt én god RvP, eller én god Kagawa. I dag er hele laget dårlig, mens City har en meget god dag. Ja, er enig. Men tror det er ganske klart City har et mye bedre lag enn oss. Handler ikke bare om i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 "Marouane Fellaini is looking ragged in the Manchester United midfield. He is bustled off the ball by Pablo Zabaleta before over-hitting a pass to Danny Welbeck a minute later." Denne delen hadde jeg akseptert om han faktisk hadde gjort andre delen av jobben bra, markering på corner, vinne hodedueller offensivt og defensivt på banen, på cornere (for og mot), men han har ikke gjort noen av delene. Har tapt nesten alle "50-50" dueller og de duellene som handler om styrke og "hustling" mot City sine midtbanespillere også. Nå sier jeg ikke at det er hans feil at vi taper, men han er den eneste nye spilleren som skulle hjelpe dette laget og ble betalt 27.5 mill pund for på siste dagen av transfer window. Det er FAEN ikke godt nok av Woodward og Moyes. Helt latterlig. Også skriver de det PISSbrevet til oss supporterne med cocky ord. FUCK off sier jeg til det brevet. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Er så artig å se disse mentalt tilbakestående tenåringer her med gamertags i signaturen har kortidshukommelsen til en rotte. For 1-2 måneder siden satt alle å sa at det var en vanskelig start for Manchester United, i tillegg til ny manager, og treningstaff. Da sa alle at United kanskje ville trenge tid til å vise at ting enda fungerer, og at tap kan aksepteres. Pluss dette på med skader for Jones, Rvp, Rafael, og Kagawa uten kamptrening + sykdom så har vi den situasjon som man pratet om i sommer, men fortsatt ville det vært akseptabelt. MEN SE NÅ, VERDENS UNDERGANG, VI TAPER MOT ET LAG SOM BRUKTE 100mill i overgangsvinduet, med toppet lag, både på benken og banen. På hjemmebane Sier litt om fotballforståelsen når folk regner med ragnarok etter 5 kamper, kanskje laget på brua hadde vært ett bedre lag å supporte? Kanskje bytte det røde med det blå?Mannen som sitter å bestemmer ble valgt av SAF til å være der. Jeg har ikke tenkt til å ramse opp alle tittelene til denne mannen for å gjøre av ett poeng av at KANSKJE han vet litt bedre enn dere idioter som sitter i Norge å er forummanagere. Noen kampe går til faens, noen går meget bra. Om dere ikke har fattet att ballen er rund, så kan kanskje bridge være noe dere kan bynne å følge med på. Cunts Endret 22. september 2013 av Sarion 7 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Nydelig, Rooney! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ja, er enig. Men tror det er ganske klart City har et mye bedre lag enn oss. Handler ikke bare om i dag. Joda, men det har jo vært et faktum i flere år allerede. Mange lag har bedre enkeltspillere enn United, men likevel har United gjort det bedre enn de fleste, år etter år. Dette kommer av god lagånd, hardt arbeid, vinnervilje, stor bredde, og såklart en strålende manager. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Naturlov at rooney scorer mot city. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 HOHO! Satan for en scoring av Rooney! Greit plaster på såret om ikke annet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fantastisk frispark, men Moyes leker FIFA her. Har gjort 1 jævla bytte selv om nesten hele laget burde ha vært byttet ut. Og Kagawa.... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Angrer ikke på at jeg fortsatt ser på. Nydelig, Wayne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Joda, men det har jo vært et faktum i flere år allerede. Mange lag har bedre enkeltspillere enn United, men likevel har United gjort det bedre enn de fleste, år etter år. Dette kommer av god lagånd, hardt arbeid, vinnervilje, stor bredde, og såklart en strålende manager. Siste delen av setningen er problemet. Og er enig i alt du sier ellers. Ferguson visste så jævlig godt hvordan han skal få ut absolutt ALT ut av disse spillerne. Sier ikke Moyes er en dårlig manager, men han har sikkert ikke 10% av peilingen Fergie hadde når det gjaldt å vinne ting med denne troppen. Og det er ikke Moyes sin feil, det er bare sannheten. Kan bli vanskelige tider for oss som ble vandt med Fergie. Men det eneste som kunne hjulpet veldig mye i denne situasjonen er en god sommer transfer window, den som nettopp var. Og den var, oppsumert ved bruk av ett ord altså; katastrofisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå