Zemeckis Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei Var til byen i går og så at det har åpnet en ny pc-kjappe i byen,kalt pc1 eller noe slikt.Så at det selger en "Komplett" Shuttle pakke med:Shuttle SN45G,amd xp2200+,256mb ram,80gbHD,52x cd-rom,et radeon 9500 kort for ca 5600kr,har skjerm,OS,tast og mus fra før da.Er det en bra pris?Jeg synes det.Skal kanskje kjøpe meg den.Dessverre var butikken sted,så jeg kunne ikke spør hvilket merke rammen,HD og radeon kortet er.Er ikke en hardcore gamer,så den pakken skal fungere fint til mitt bruk.Hva mener dere? EDIT:Husker ikke helt om det var Suttle SN45 eller SN45G da Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du sparer noen få hundre kroner i forhold til hva det ville kostet på en webshop. Så ja, det er jo verdt det. Men jeg ville kanskje ikke kjøpt det samme selv. Det er ingen spill-PC, men hvis det ikke er det den skal brukes til er det jo helt greit. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Isj... dobbelpost (hvordan skjedde det? har ingen anelse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå