Gå til innhold

[Løst] Airsoft vil ikke ta i mot strøm.

Hans-Martin

Anbefalte innlegg

Mottok nettopp en slik: http://www.nettsport.no/lmt-defender-ri ... c-195.aspx i posten nå. Satte batteriet på lading, og så utålmodig som jeg er, måtte jeg bare sjekke etter en time eller noe om det var noe tess i våpenet, men når jeg koblet til batteriet i kolben bak, satte den på semi og prøvde å skyte. Det skjedde absolutt ingenting. Ikke en lyd.. Har nå ladet batteriet i cirka 4 timer og det er fortsatt likt. Batteriet og laderen blir varm, så tror ikke feilen ligger der.. Kan det være at riflen ikke mottar strømmen? Eventuelle løsninger på dette?

Skal spille i morgen, så hadde vært superflott med hjelp nå! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket tutorials på youtube, men ikke funnet noe nyttig.

I manualen står det niks og ingenting omtrent - iallefall ingenting som er nyttig å vite, og som ikke er "allmannsvite".

Har vel ikke sagt noe om at jeg skal bruke airsoften på jakt og fiske? Sa at jeg skulle "spille" i morgen, dvs. hobbyrelatert. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har sjekket tutorials på youtube, men ikke funnet noe nyttig.

I manualen står det niks og ingenting omtrent - iallefall ingenting som er nyttig å vite, og som ikke er "allmannsvite".

Har vel ikke sagt noe om at jeg skal bruke airsoften på jakt og fiske? Sa at jeg skulle "spille" i morgen, dvs. hobbyrelatert. ;)

Han mente at du skulle ha postet den i underforumet "Hobbyer" :)

Lenke til kommentar

Mottok nettopp en slik: http://www.nettsport.no/lmt-defender-ri ... c-195.aspx i posten nå. Satte batteriet på lading, og så utålmodig som jeg er, måtte jeg bare sjekke etter en time eller noe om det var noe tess i våpenet, men når jeg koblet til batteriet i kolben bak, satte den på semi og prøvde å skyte. Det skjedde absolutt ingenting. Ikke en lyd.. Har nå ladet batteriet i cirka 4 timer og det er fortsatt likt. Batteriet og laderen blir varm, så tror ikke feilen ligger der.. Kan det være at riflen ikke mottar strømmen? Eventuelle løsninger på dette?

Skal spille i morgen, så hadde vært superflott med hjelp nå! icon_smile.gif

Du har li-po lader? Litt spesielle batterier. Motoren kan være død, eller justert for hardt inn i girkassa slik at det blir for mye motstand. Kommer det noe som helst lyd innenifra håndtaket når du trykker på avtrekkeren?

Lenke til kommentar

Åja, skjønte ikke helt den med at jeg hadde postet i feil forum - fant forresten ingen andre passende forumer. Flytt meg gjerne til et passende forum.

Vel, det hadde visstnok skjedd en god del og har nå fått kontakt med nettsport og skal sende inn våpnet.

1. Sikringen var ødelagt.

2. Batteriet var koblet rett til jord, og dermed ikke brukbart siden det omsider brant opp.

3. Kolben bak datt av og flere ting ramler av etterhvert som man bruker den..

Takk for svar allikevel. :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...