Hans-Martin Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Mottok nettopp en slik: http://www.nettsport.no/lmt-defender-ri ... c-195.aspx i posten nå. Satte batteriet på lading, og så utålmodig som jeg er, måtte jeg bare sjekke etter en time eller noe om det var noe tess i våpenet, men når jeg koblet til batteriet i kolben bak, satte den på semi og prøvde å skyte. Det skjedde absolutt ingenting. Ikke en lyd.. Har nå ladet batteriet i cirka 4 timer og det er fortsatt likt. Batteriet og laderen blir varm, så tror ikke feilen ligger der.. Kan det være at riflen ikke mottar strømmen? Eventuelle løsninger på dette?Skal spille i morgen, så hadde vært superflott med hjelp nå! Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 anbefaler at du sjekker youtube etter tutorials og reviews...og les gjennom bruksanvisningen GRUNDIG før du skyter mer aktivt med riflen.og airsoft skal på hobby, ikke jakt og fiske. Lenke til kommentar
Hans-Martin Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Har sjekket tutorials på youtube, men ikke funnet noe nyttig. I manualen står det niks og ingenting omtrent - iallefall ingenting som er nyttig å vite, og som ikke er "allmannsvite". Har vel ikke sagt noe om at jeg skal bruke airsoften på jakt og fiske? Sa at jeg skulle "spille" i morgen, dvs. hobbyrelatert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har sjekket tutorials på youtube, men ikke funnet noe nyttig. I manualen står det niks og ingenting omtrent - iallefall ingenting som er nyttig å vite, og som ikke er "allmannsvite". Har vel ikke sagt noe om at jeg skal bruke airsoften på jakt og fiske? Sa at jeg skulle "spille" i morgen, dvs. hobbyrelatert. Han mente at du skulle ha postet den i underforumet "Hobbyer" Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Han mente at du skulle ha postet den i underforumet "Hobbyer" Yuss! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Mottok nettopp en slik: http://www.nettsport.no/lmt-defender-ri ... c-195.aspx i posten nå. Satte batteriet på lading, og så utålmodig som jeg er, måtte jeg bare sjekke etter en time eller noe om det var noe tess i våpenet, men når jeg koblet til batteriet i kolben bak, satte den på semi og prøvde å skyte. Det skjedde absolutt ingenting. Ikke en lyd.. Har nå ladet batteriet i cirka 4 timer og det er fortsatt likt. Batteriet og laderen blir varm, så tror ikke feilen ligger der.. Kan det være at riflen ikke mottar strømmen? Eventuelle løsninger på dette? Skal spille i morgen, så hadde vært superflott med hjelp nå! Du har li-po lader? Litt spesielle batterier. Motoren kan være død, eller justert for hardt inn i girkassa slik at det blir for mye motstand. Kommer det noe som helst lyd innenifra håndtaket når du trykker på avtrekkeren? Lenke til kommentar
Hans-Martin Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Åja, skjønte ikke helt den med at jeg hadde postet i feil forum - fant forresten ingen andre passende forumer. Flytt meg gjerne til et passende forum. Vel, det hadde visstnok skjedd en god del og har nå fått kontakt med nettsport og skal sende inn våpnet. 1. Sikringen var ødelagt. 2. Batteriet var koblet rett til jord, og dermed ikke brukbart siden det omsider brant opp. 3. Kolben bak datt av og flere ting ramler av etterhvert som man bruker den.. Takk for svar allikevel. :-) Lenke til kommentar
Frøy Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Synd og høre om problemene med rifla, Hans-Martin. Hvis du er i Trondheim og har problemer med soft-guns anbefaler jeg deg og stikke innom Walhalla, de selger og reparerer. Jeg velger i å reparere våpnene mine der, istedet for å fomle (og sannsynligvis ødelegge mer) selv. http://www.walhalla.no/index.php?cPath=32_124&osCsid=cad080b315299b8585692600e8f5bff2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå