aabbcc Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hei! Jeg skal til Florida i vinter og har hørt det er veldig mange parker der, som Disneyland osv. Noen tips til de beste? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Edit: Jeg kan tydeligvis ikke lese... Endret 19. september 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Her har du jo litt av vært http://www.coasterforce.com/world-park-guides/us-park-guides/southeast Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Har vært i alle Universal og Disney sine parker for en 10-12 år siden. Universal Islands of Adventure var best av de. Edit: Og med best så mener jeg best berg og dal-baner. Endret 19. september 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
aabbcc Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Takk for tips! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Edit: Jeg kan tydeligvis ikke lese... Da ka du ikke skrive heller... lol Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Besøk Universal Studios! Anbefaler å ikke reise til Disney..utrolig kjedelig for de mer voksne men har du barn med på reisen som fortsatt er unge nok, vil de elske det! Var der for 2 mnd siden og husker dette godt. Lenke til kommentar
aabbcc Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Besøk Universal Studios! Anbefaler å ikke reise til Disney..utrolig kjedelig for de mer voksne men har du barn med på reisen som fortsatt er unge nok, vil de elske det! Var der for 2 mnd siden og husker dette godt. Takk for tipset, skal ha det i bakhodet Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ville valgt universal studios fremfor disneyparkene. Men det er ting å gjøre i de og. Ellers bush gardens i Tampa. Og Sea World hvis du liker sånt, de har i tillegg noen fete berg og dalbaner. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kan jo også anbefale Cape Canevral, Kennedy Space Center, NASA. Vist noe sånt interesserer deg. Liker du historie, teknologi osv. Er dette helt konge. Jeg digget det! Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Synes Kennedy Space Center var kjedelig! Ikke noe å gjøre der! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Har hørt veldig varme anbefalinger for DIscovery Cove. Det er dyrt, men skal være god valuta for pengene. http://www.discoverycove.com/ Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Var bortover med forhldsvis små barn. Dette begrenset hva vi kunne gjøre av parkativiteter, men enig når det gjelder Disney. Der er det mest gå og se og i tillegg et håpløst køsystem. En kan ta (kjøpe?) købilletter, men kun til en ride om gangen. Til og med de små fikk temmelig snart nok av å kikke på prinsesser. Husk at disse parkene er en heldagsaktivitet. Et annet tips er å ta seg tid til skikkelig mat og en pause. En skjønner ikke hvor behagleig det er med en slik pause før en har kommet seg inn på en restaurant og satt seg ned i en rolig atmosfære. (Her er det mulig det kune er jeg som har blitt gammel). Den store forskjellen i pris i forhold til gatekjøkkenmaten er det heller ikke. Det finnes også et par bra vannparker i området. Greit å variere litt. Lenke til kommentar
aabbcc Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Takk for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå