Cuneax Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Dårlige nyheter for Europa.Google Glass kan være årevis unna Lenke til kommentar
hubar Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jo lenger det blir utsatt jo bedre blir det. Men hvordan er egentlig språkstøtten på "Siri" og "Google Now"? Ryktene skal ha det til at "Cortana" kommer til å få støtte for 44 språk mot slutten av 2014, noe som hørest voldsomt ut. Lenke til kommentar
OleDenStore Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hmm, tror nok jeg blir å kjøpe med meg et par eller 4 hjem (utvekslingsstudent) Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Bare bra, jeg vil gjerne ha privatlivet mitt i fred. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Bygger google opp talegjenkjenningen helt fra bunnen av? Dette er jo ikke nyheter akkurat? Skule tro de brukte eksisterende system som fundament. AtW Lenke til kommentar
Nohanna Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 "Har funnet ut at europeerne ikke klarer amerikansk aksent" ... Næææh, virkelig!? Og det skulle de ha funnet ut først nå? Vissvass og løgner, her er det nok andre ting på ferde *tinfoilhat* Lenke til kommentar
hubar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Bygger google opp talegjenkjenningen helt fra bunnen av? Dette er jo ikke nyheter akkurat? Skule tro de brukte eksisterende system som fundament. AtW Regner med at problemet er litt større for ett produkt som bare har stemmestyring, på mobiltelefoner så har en jo andre måter å gjøre ting på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg