pOOf Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ser denne har falt litt i pris nå. Er den fortsatt brukende som kontor/surfemaskin? (Air utgårt pga mangel på CD-rom.) Og er det veldig vanskelig å bytte til SSD selv? Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ser denne har falt litt i pris nå. Er den fortsatt brukende som kontor/surfemaskin? (Air utgårt pga mangel på CD-rom.) Og er det veldig vanskelig å bytte til SSD selv? Takk for eventuelle svar. Selvom den falt i pris ble den ikke dårligere Bare billigere i og med at ny modell kom. Jeg har MacBook Pro Mid2012 som skole PC og de har masse program og den kjører fortsatt bra. Godt batteri også. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Takk for svar. Tenkte ikke at den var blitt dårligere, men om den var brukende i forhold til den nye på en måte. Dårlig formulert. Hvordan er det med støy/varme ved surfing og kontorprogrammer? Og blir den veldig varm av å se en film fra disk? (DVD) Lenke til kommentar
y tho Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Takk for svar. Tenkte ikke at den var blitt dårligere, men om den var brukende i forhold til den nye på en måte. Dårlig formulert. Hvordan er det med støy/varme ved surfing og kontorprogrammer? Og blir den veldig varm av å se en film fra disk? (DVD) Jeg bruker den opptil 6-7 daglig på skolen og da blir den litt varm men den går ut og inn av sekken og kjører After Effect og photoshop i bakgrunn og da blir den litt sliten. Hvordan kontorprogrammer tenker du på? Word og Excel ogsånt? Hvis du tenker på de funker det helt fint. Ikke noe problemer med det. Støy? Lager ikke lyd i det hele tatt. Helt rått, kanskje derfor den blir litt varm til tider også pga, vifta men funker bra Håper jeg klarte å formelere meg bra nå 1 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Høres bra ut! Tenker på Word og Excel ja. HAr du byttet til SSD i din eller? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Høres bra ut! Tenker på Word og Excel ja. HAr du byttet til SSD i din eller? Bruker vanlig HDD, får ikke lov av skolen til å bytte. Funker helt greit med HDD . Endret 19. september 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Takk fall hjelp! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Selvom den falt i pris ble den ikke dårligere Bare billigere i og med at ny modell kom. Jeg har MacBook Pro Mid2012 som skole PC og de har masse program og den kjører fortsatt bra. Godt batteri også. Det har ikke kommet noe ny modell av macbook pro. Det er kun Macbook Air som har fått haswell. Riktig nok så kommer det ifølge ryktene oppdaterte macbook pro og retinaer om ikke lenge. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det har ikke kommet noe ny modell av macbook pro. Det er kun Macbook Air som har fått haswell. Riktig nok så kommer det ifølge ryktene oppdaterte macbook pro og retinaer om ikke lenge. Beklager, tenkte feil. Men uansett, når MacBook Air kom ut iår så sank prisene ganske greit Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Har Haswell verdt å vente på/betale mer for, hvis maskinen skal brukes til mest surfing og kontorarbeid? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvis du skal selge maskinen om 2-3 år: Med Haswell = utdatert. Uten Haswell = enda mer utdatert. Det som til enhver tid er "nyeste" modell koster som regel omtrentlig det samme (selv om det gjenstår å se for Haswell-modellene), hvis du venter betaler du antagelig samme pris for en mac med haswell som du betaler for en uten i dag, samtidig vil den gamle modellen bli satt ned i pris. Så hvis du ikke venter får du hverken Haswell eller lavere pris, for å si det slik. Haswell-modellene har vel også litt mer bang-for-the-buck, så hvis du venter kan du muligens velge en modell fra en litt lavere hylle og få grei ytelse til kontor og surf likevel, altså litt penger spart og likevel bedre batterilevetid og annet småsnacks som de nye modellene sikkert kommer med. En annen ting å tenke på er jo at det alltid er smartest å vente på neste modell, ergo får man aldri handlet ... Jeg kjøpte ny før sommern, vurderte om jeg skulle vente, men kom til at det ble for lenge. Hadde jeg hatt valget nå hadde jeg nok kanskje ventet, er ikke så lenge igjen nå ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå