Axzevos Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Dette ble litt dyrere, det beklager jeg Og du slipper å bli eier av et råttent tastatur, mus og høyttalere som komplett sender med deg Dustinhome Bygge maskin 21-9-13.png Det er ikke EN ting ved denne maskinen som er dårligere enn Komplett Gamer i20. Komplett tjener hvert år store summer på dumme kunder. Det har jeg sett, og jeg har klaget på komplett tusenvis av ganger fordi de lurer dumme kunder. Jeg blir sjokkert og irritert. Komplett.no fortjener ikke å være så store som de er. Jeg ville gitt de 3/5 stjerner... Endret 21. september 2013 av Axzevos Lenke til kommentar
Axzevos Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Dette ble litt dyrere, det beklager jeg Og du slipper å bli eier av et råttent tastatur, mus og høyttalere som komplett sender med deg Dustinhome Bygge maskin 21-9-13.png Det er ikke EN ting ved denne maskinen som er dårligere enn Komplett Gamer i20. Komplett tjener hvert år store summer på dumme kunder. Glemte å si, det du har valgt der er jo enda bedre. Men han skal jo ikke bygge selv heller da. Du glemte DVD spiller. Men du kunne fått det samme som du har valgt for 500 kroner mindre hos proshop.no Endret 21. september 2013 av Axzevos Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja DVD glemte jeg sannelig. Legg til denne da: http://www.dustinhome.no/product/5010748255/asus-drw-24f1st-dvdr-rw-ram-dl-24x-sata-black-bulk/ Jeg mener fortsatt Dustin er en bra plass og handle. Det finnes vel ikke så mange grunner til å ikke bygge selv egentlig. Alle har jo vært ferske en gang, men det er bare og lese et par guider om bygging, bestille passende deler og koke det i hop når det kommer. Jævlig moro er det og Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det kan tjene på å bygge selv faktisk.. Lenke til kommentar
Axzevos Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det kan tjene på å bygge selv faktisk.. Nei, sier du det? Det visste jeg jo ikke... -.- Lenke til kommentar
Axzevos Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja DVD glemte jeg sannelig. Legg til denne da: http://www.dustinhome.no/product/5010748255/asus-drw-24f1st-dvdr-rw-ram-dl-24x-sata-black-bulk/ Jeg mener fortsatt Dustin er en bra plass og handle. Det finnes vel ikke så mange grunner til å ikke bygge selv egentlig. Alle har jo vært ferske en gang, men det er bare og lese et par guider om bygging, bestille passende deler og koke det i hop når det kommer. Jævlig moro er det og Haha, Dustin er jo en bra plass å handle. Jeg var jo en "fersking" rett før sommerferien. Da visste jeg ingenting om pc'er. Men jeg vet litt nå? Det er fortsatt en hel del å lære igjen da Lenke til kommentar
HDfreebie Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Dette ble litt dyrere, det beklager jeg Og du slipper å bli eier av et råttent tastatur, mus og høyttalere som komplett sender med deg Dustinhome Bygge maskin 21-9-13.png Det er ikke EN ting ved denne maskinen som er dårligere enn Komplett Gamer i20. Komplett tjener hvert år store summer på dumme kunder. Takk for deloppsett, kremt! Korleis ville det funka å bygge desse komponentane inn i mitt gamle Antec 900-kabinett frå 2009? Eg har ein 750W Corsair PSU og ei CPU-vifte som eg meiner var reikna som nokonlunde seriøs på dei tider. Godt poeng når det gjeld mus, tastatur og høgtalarar btw. Slikt blir fort støvsamlarobjekt om ein ikkje får prakka det på fjerne slektningar. Lenke til kommentar
Axzevos Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Takk for deloppsett, kremt! Korleis ville det funka å bygge desse komponentane inn i mitt gamle Antec 900-kabinett frå 2009? Eg har ein 750W Corsair PSU og ei CPU-vifte som eg meiner var reikna som nokonlunde seriøs på dei tider. Godt poeng når det gjeld mus, tastatur og høgtalarar btw. Slikt blir fort støvsamlarobjekt om ein ikkje får prakka det på fjerne slektningar. Hvorfor sier du ikke dette før? Antec 900 kabinetten er en bra kabinett til å være 6 år gammel. Den funker så og så like godt som de nye kabinetten på markedet. Men du kan trenge en ny ja. . Hvilken corsair PSU har du? Kan du si modell? Er det noen andre komponenter du kan bruke tror du? Endret 21. september 2013 av Axzevos Lenke til kommentar
HDfreebie Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Hvorfor sier du ikke dette før? Antec 900 kabinetten er en bra kabinett til å være 6 år gammel. Den funker så og så like godt som de nye kabinetten på markedet. Men du kan trenge en ny ja. . Hvilken corsair PSU har du? Kan du si modell? Er det noen andre komponenter du kan bruke tror du? Hehe, ser det manglar litt bakgrunnsinformasjon her. Eg bygde PC i 2008 og tykte det var både relativt enkelt og ganske artig. Grunnen til at eg vurderer å kjøpe ferdig no er vel mest at eg ikkje har like mykje fritid som eg ein gong hadde. No har eg ikkje tilgang på riggen før på måndag, so eg får ikkje sjekka kvaslags komponentar eg hadde. Men fritt etter minne: Hovudkort: Asus P5Q Deluxe CPU: Intel Quad-Core, 2,4 Ghz? Grafikk: Radeon 6850 (dette kjøpte eg i 2010/2011 då det gamle byrja å bli slitt) Minne: 8 GB DDR2, usikker på merke (Kingston?) Kabinett: Antec 900 Fellesnemnaren er vel at det var ganske høg standard på det meste unntatt minne, men no er dei so gamle at eg i det minste er nøydd å skifte hovudkort, cpu, skjermkort, hdd og minne. Spørsmålet mitt blir då om eg får sopass mykje betre ytelse ved å oppgradere enn ved å kjøpe Komplett-pakka at det er vert tida eg investerer i å bygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå