Gå til innhold

Grr. kan noen hjelpe meg?

botolf

Anbefalte innlegg

Det oppstod et merkelig problem på Pc'n min i dag som jeg overhode ikke klarer å finne ut og spør derfor dere andre om hjelp til å løse problemet. Når jeg høyreklikker på desktoppen og går inn på innstillinger for skjerm for å gå inn på avanstert hvor en kan justere fargebehandling,kort,skjerm feilsøking og gå inn på instillinger for grafikk kortet. Denne menyen er sporløst borte hvor jeg kan justere grafikk kortet. Jeg har avinstalert driveren og lagt den inn på ny og har lastet ned den siste nividia driveren, men den menyen er og blir vekke. Grafikk kortet er et MSi MS-Starforce FX 5600 With AGP 8X. Har også prøvd systemgjennoppretting. Til ingen nytte. Jeg kjører Norsk Windows Home edition. Jeg håper noen har svar eller en løsning til meg slik jeg slipper å formatere hardisken og legge in Windows Xp på ny. :x :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med Fiks emnefeltet, så kanskje noen vil vurdere å hjelpe deg...?HJer lagt inn emnet på feil plass å så fall hvor skal jeg poste dette emnet?

Han mener at du bør forandre det du har skrevet i emnefeltet.. foreksempel til: trenger hjelp med MSI FX5600.. emnefeltet skal beskrive HVA du trenger hjelp med..

Lenke til kommentar
Får du ikke opp avansert menye i d hele tatt? Eller bare den sida for å knote til skjermkortet?

Trur han meiner at farge, val av utgang osb er vekke. Det har nvidia lagt som ein uttagbar meny under eit av dei andre punkta der. Ganske vanskeleg å få auge på fyrste gong. Er på venstre side trur eg.

Lenke til kommentar
Får du ikke opp avansert menye i d hele tatt? Eller bare den sida for å knote til skjermkortet?

Trur han meiner at farge, val av utgang osb er vekke. Det har nvidia lagt som ein uttagbar meny under eit av dei andre punkta der. Ganske vanskeleg å få auge på fyrste gong. Er på venstre side trur eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...