bi_a_op Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 På nettsider hvor det står på produktet: VAT included. som her. Når det da ankommer postkontoret, betaler jeg da mva for å motta pakken? Betaler jeg £27.12 eller £32.54 til nettbutikken? Ser at Aquatuning skriver at de tar seg av alle avgifter og jeg ikke behøver betale skatter og avgifter g vil ikke få noen andre regninger. Gjelder dette alle nettbutikker? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Denne koster over 200 selv ex vat Lenke til kommentar
bi_a_op Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Denne koster over 200 selv ex vat Tror du misforsto spørsmålet. 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 På nettsider hvor det står på produktet: VAT included. som her. De prisene de opererer med tyder på at det ikke er norsk MVA det er snakk om, og at du må legge til 25 % på den høyseste summen. Lenke til kommentar
bi_a_op Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 De prisene de opererer med tyder på at det ikke er norsk MVA det er snakk om, og at du må legge til 25 % på den høyseste summen.Men jeg skal altså betale britisk VAT? Hvorfor skrive eksl VAT pris i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Du skal ikke betale VAT siden varen går til eksport. Men du vil få norsk MVA(=VAT) her på berget på kjøpet.( ved import) Bedrifter og offentlige osv. får prisen(e) oppgitt uten VAT/MVA. Forbrukere medregnet. 1 Lenke til kommentar
qtek Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 På nettsider hvor det står på produktet: VAT included. som her. Når det da ankommer postkontoret, betaler jeg da mva for å motta pakken? Betaler jeg £27.12 eller £32.54 til nettbutikken? Ser at Aquatuning skriver at de tar seg av alle avgifter og jeg ikke behøver betale skatter og avgifter g vil ikke få noen andre regninger. Gjelder dette alle nettbutikker? Du betaler 27,12 + frakt. Det står spesifikt i en egen infoboks hvis du legger varen i handlekurven og går videre til kassen. Sitat: International Shipping OptionsThe shipping price you see above is for UK Mainland customers only, to obtain a customised shipping quotation to your country please log in or sign up and create an account. Once logged into your overseas account, any items added to the cart will have a weight based shipping price displayed above, and VAT will be removed if outside of the EU. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå