Øystein.F. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 The Vanishing of Ethan Carter blir sær grøss i førsteperson. Les hele saken Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Twin Peaks, Alan Wake, Silent Hill, Deadly Preminition...og nå dette. Det kan bli interessant, men det kreves nok litt for å skille det fra mengden, dessverre. De burde heller holdt seg til det de kan og laget Bulletstorm 2. Det var et frist pust i FPS-sjangeren. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Twin Peaks, Alan Wake, Silent Hill, Deadly Preminition...og nå dette. Det kan bli interessant, men det kreves nok litt for å skille det fra mengden, dessverre. De burde heller holdt seg til det de kan og laget Bulletstorm 2. Det var et frist pust i FPS-sjangeren. Er det ikkje best å la dei gjere seg ferdig med det nye spelet sitt før ein bestemmer seg for kva dei kan? 5 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 De kan hvertfall lage kjedelige prepubertale skytespill, og blåkopiere konseptbilder fra Alan Wake. Men for all del, premissene for dette spillet er langt mer lovende enn Bulletstorm (som er noe av det verste jeg har spilt noen sinne) Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det ikkje best å la dei gjere seg ferdig med det nye spelet sitt før ein bestemmer seg for kva dei kan? Nja, du ser vel likheten mellom spillene/tv-serien jeg nevnte og dette spillet? Håper jo det blir bra, men det gjenstår å se. Bulletstorm på sin side solgte vel heller ikke så mye, og det i en populær sjanger. Tror neppe vi har årets spill her, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg tror de kan mer enn skytespill, men verden trenger mer Bulletstorm. Eller en videreføring av alle de gode ideene fra Bulletstorm under et annet navn, om det er krise. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Solide enspilleropplevelser er alltid noe jeg vil ha. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Twin Peaks, Alan Wake, Silent Hill, Deadly Preminition...og nå dette. Det kan bli interessant, men det kreves nok litt for å skille det fra mengden, dessverre. De burde heller holdt seg til det de kan og laget Bulletstorm 2. Det var et frist pust i FPS-sjangeren. Bulletstorm var vel utviklet etter at People Can Fly ble oppkjøpt av Epic og i tillegg ble spillet utgitt av Epic. Tviler på at det er samarbeid de ønsker å gjenoppta... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 De kan hvertfall lage kjedelige prepubertale skytespill, og blåkopiere konseptbilder fra Alan Wake. Men for all del, premissene for dette spillet er langt mer lovende enn Bulletstorm (som er noe av det verste jeg har spilt noen sinne) Av og til virker det som om disse forumene frekventeres av prepubertale blåkopier som hater dataspill. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Akkurat, ja ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå