Peugeot 3 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hei, lurer på om noen av dere vet hva som er problemet. Kjøpte akkurat en Peugeot Speedfight 3 i Oslo brukt 2011 modell. Da jeg kom hjem etter osloturen, startet den med en gang på el-starten. Jeg satt den inn i garasjen etter bruk, når jeg skulle starte den dagen etter, vill den ikke starte på el-start, men startet med en gang på kicken. Men når jeg skulle starte idag startet den verken på el-start eller kickstart. Lurer på om batteriet er gåent, og når jeg prøver el-starten kommer det bare en pzzZZzzzZZZ lyd.... Blir glad for svar Lenke til kommentar
Peugeot 3 Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Og skal mopeden starte på kickstarte selv om batteriet er flatt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Og skal mopeden starte på kickstarte selv om batteriet er flatt? Som regel ja. Med unntak av noen jallamopeder. Lenke til kommentar
Peugeot 3 Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Som regel ja. Med unntak av noen jallamopeder. Okei, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå