OHJohansen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 HP lar deg styre maskinen med hendene i løse lufta.Dette er verdens første bærbare med Leap Motion Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Etter mye hard tenking, så kan jeg ikke komme på ett godt bruksområde til dette.. Rimlig waste igrunnen.. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Kjøp Logitech G27 i stedet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hahaha - ser ut som han melker en ku. 5 Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ser at folk er skeptiske.. Jeg har leapmotion hjemme på skrivebordet, og syns det er en veldig morsom måte å bruke pc'en på! :-) Det er på ingen måte en erstatning for mus og tastatur (ihvertfall ikke enda - kan fint erstatte mus når teknologien blir litt mer moden), men i likhet med touchskjermen på laptopen min så er det fint å ha innimellom, og et fint tillegg til mus og tastatur :-) 1 Lenke til kommentar
Xito Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Jeg lurer på hvordan den kan være veldig strømkrevende?Den normale versjonen får strøm via en helt standard USB-kabel, så jeg anser ikke den som veldig strømkrevende... Etter mye hard tenking, så kan jeg ikke komme på ett godt bruksområde til dette..Rimlig waste igrunnen.. Nei, det er ikke en fullgod erstatning for mus eller tastatur, men det er utrolig morsomt og kan brukes til mer enn du tror. Etterhvert kommer den til å bli mer presis og få mye større bruksområder. Endret 19. september 2013 av Xito 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg hører vel til den delen som syntes det ser artig ut, men som ikke kan forestille meg hva jeg skal bruke det til. Kan noen av dere med leap motion komme med konkrete eksempler på hva dere bruker den til? Er det mer enn en gimmick som er artig å vise frem, men som man sjeldent bruker? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg lurer på hvordan den kan være veldig strømkrevende? Den normale versjonen får strøm via en helt standard USB-kabel, så jeg anser ikke den som veldig strømkrevende... Dette går nok mye mer på cpu og gpu-forbruk for å tolke bevegelser enn selve registreringen som gjøres av leap-motion enheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå