Gå til innhold

Takedown Red Saber ute i mårra


Anbefalte innlegg

Spillet kommer på steam(og jeg tror xbox live) i mårra rundt kl 19.

 

 

Spillet er det første spillet på ca. 7 år som oppfyller kravet for å bli kalt Tactical fps.

 

Spillet ble kickstarta og fikk utgiver, og er da på steam til ca. 13 euro, Med opp til 6 player coop, eller 16 player multiplayer.

 

Spillet tar for seg PMC(private military contractors) og er den spirituelle oppfølgeren til de gode Rainbow six spillene(altså ikke tullet som heter rainbow six vegas)

 

Hovedmannen bak spillet, jobbet først for red storm(folka bak de 3 første rainbow six spillene) Og jobbet med Athena Sword xp pakken til Rainbow six 3, og island thunder til orginale Ghost recon, han jobbet også med første Ghost recon advanced warfighter.

 

Han så seg lei av at det ikke fantes taktiske fps lengre, så nå lagde han og et lite team det. Spillet er like utilgiivelig som de gamle spillene vi likte, et skudd er ofte mer enn nok til å drepe deg, et halvt sekund uopmerksomhet og du er død.

 

Spillet har det man vil ha, kuler går gjennom tre vegger og tynne mur vegger, men ikke tykke stål og mur vegger, pistoler og smger er dårligere til å slå gjennom skuddsikkre vester, men har mindre rekyl.

Like vel, våpen er ikke "balansert" de er basert på virkligheten,

 

Her er total biscut sin video av det han hadde prøvd

 

http://www.youtube.com/watch?v=S79C8NJCntQ

 

Traileren

http://www.youtube.com/watch?v=fNal3utqE1Y

 

 

Så dette er spillet for oss som elsket de orgnale Rainbow six spillene og hater ubisoft for hva de gjorde med serien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det minner om SWAT 4; men når det er sagt kan jeg ikke se noen tydelige forbedringer verdt å nevne. Heller det motsatte.

 

Det eneste man kan gjøre er å gå rundt og skyte folk i trange korridormiljøer; I SWAT var målet å arrestere selv de tøffeste av kriminelle og det ble en litt annen dans ut av det som jeg likte godt.

 

Utrolig skuffende at det endte opp med å bli en lavbudsjettstittel uten særlig innovasjon. Markedet for slike spill må være nært ikke-eksisterende siden R6 gikk mot mer action som Vegas-spillene og ble mer main-stream.

Lenke til kommentar

Det minner om SWAT 4; men når det er sagt kan jeg ikke se noen tydelige forbedringer verdt å nevne. Heller det motsatte.

 

Det eneste man kan gjøre er å gå rundt og skyte folk i trange korridormiljøer; I SWAT var målet å arrestere selv de tøffeste av kriminelle og det ble en litt annen dans ut av det som jeg likte godt.

 

Utrolig skuffende at det endte opp med å bli en lavbudsjettstittel uten særlig innovasjon. Markedet for slike spill må være nært ikke-eksisterende siden R6 gikk mot mer action som Vegas-spillene og ble mer main-stream.

 

Spillet er helt nytt, man vet ikke hva som kommer i patcher, xp pakker og mods.

Men de har allerde sagt at det vil være missions der du ikke kan drepe viss fiender(si at du skal fange en drug lord, da skal du ikke kunne drepe han, men fange han.

 

Og spillet er en spirutuell oppfølger til R6 ikke nødvendigvis SWAT, selv om det er i samme baner.

 

Tenk på den versjonen du får nå som skjelletet, som senere bygges på med muskler og hud.

 

Feks, vil det ikke være mye til singleplayer, men dette vil komme, nye våpen vil bli moddet inn i løpet av uker om ikke dager osv.

 

Så ikke tenk på spillet som SWAT 5, tenk på det som Rainbow Six 4

Lenke til kommentar

Ooh, dette er rett opp min gate.

 

Spilte Rogue Spear, Swat 3 og Raven-Shield i hjel i mine yngre dager.

 

Jeg elsket de 3 spillene der, ble litt skuffet av raven shield, og ganske skuffet av SWAT 4, men sammenlignet med dagens fps er det briljante.

 

Rogue spear er og blir det beste taktiske fps spillet laget, beste brettene, beste alt.

Lenke til kommentar

Skuffet av SWAT 4? Jøss. Etter min mening er det spillet det beste forsøket noen har gjort på å få til et taktisk spill i denne sjangeren. Etter min mening blåser det bort både det originale Rainbow Six og SWAT 3 også.

 

Kjenner jeg blir gira bare jeg tenker på hvordan et SWAT 5 kunne sett ut med dagens grafikk og online integrering via Steam.

Lenke til kommentar

Og bullet penetration, en av mine beste spill minner kommer fra bullet penetration og SWAT 3.

 

 

Spillet er ute og har naturlig nok masse problemer. men fåttt et par veldig kule runder, vi vant en runde kanskje første evah i dette spillet, alle var døde bortsett fra Myagos, fikk disarma første siste bombe og kommet seg på taket for extraction.

Lenke til kommentar

Ble ikke imponert over noe i dette spillet. Noen av våpenlydene føles bra og grafikken er helt OK. AI'en er skuffende dårlig. Alt fra menyer til gameplay virker litt for amatør til at dette kan slå an tror jeg. Slik jeg forstod det beror videre bygging av spillet på populæritet/salg av det de har nå; som er ganske syltynt etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk ingen problemer med online-spilling. Jeg fant ingen co-op-filter, riktignok, så jeg startet et nytt spill som host. Koste meg faktisk mye. Likte at det var vanskelig og uten alle de fordummende hjelpemidlene i moderne CoD-kloner (mini-map, piler hvor du skal gå osv.).

 

Men kommunikasjon var et mareritt (men hysterisk morsomt med text-to-speech). Alt for vanskelig å identifisere hvem som er hvem (må jo enten ha navnene over hodet eller på ryggen, spesielt i co-op). Ingen spillerliste for å se hvem du spiller med, hvem som er død, om det faktisk er folk på de forskjellige lagene, hvem som har drept hvem etc. Håpløs UI og menyer, og ingen innstillinger tilgjengelig mens du spiller. Dårlig AI, selv om den heldigvis til tider er utfordrende (vi fullførte bare ett av oppdragene, med én mann i live).

 

Håper de tar til seg kritikken, for det er et bra spill i bunnen her. Minner meg litt om lanseringen av Rome 2, som har blitt veldig mye bedre ved hjelp av tre kjappe patcher. Jeg forsvarer ikke slike lanseringer, men jeg vil så gjerne ha et taktisk FPS jeg kan spille i lang tid fremover.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk ingen problemer med online-spilling. Jeg fant ingen co-op-filter, riktignok, så jeg startet et nytt spill som host. Koste meg faktisk mye. Likte at det var vanskelig og uten alle de fordummende hjelpemidlene i moderne CoD-kloner (mini-map, piler hvor du skal gå osv.).

 

Men kommunikasjon var et mareritt (men hysterisk morsomt med text-to-speech). Alt for vanskelig å identifisere hvem som er hvem (må jo enten ha navnene over hodet eller på ryggen, spesielt i co-op). Ingen spillerliste for å se hvem du spiller med, hvem som er død, om det faktisk er folk på de forskjellige lagene, hvem som har drept hvem etc. Håpløs UI og menyer, og ingen innstillinger tilgjengelig mens du spiller. Dårlig AI, selv om den heldigvis til tider er utfordrende (vi fullførte bare ett av oppdragene, med én mann i live).

 

Håper de tar til seg kritikken, for det er et bra spill i bunnen her. Minner meg litt om lanseringen av Rome 2, som har blitt veldig mye bedre ved hjelp av tre kjappe patcher. Jeg forsvarer ikke slike lanseringer, men jeg vil så gjerne ha et taktisk FPS jeg kan spille i lang tid fremover.

 

Ja basisen er der!

Jeg merket også godt hvor komplisert damage er i spillet.

Jeg hadde en mp5 med lydemper og subsonic 9mm ammo, og den gjorde nesten ikke noe skade mot armerte tangos i biolab brettet, derimot funka den bra mot uarmerte tangos i HQ brettet.

jeg tok så av lydemperen og bytta til full metal jacket ammo, og selv da tar det 3-6 skudd med mp5, noe som er realistisk hvis de har en skuddsikker vest. de første kulene vil bli stoppet helt, men svekke vesten, før de siste kulene slår gjennom.

 

derimot bruker du m4 er 1-2 skudd ofte mer en nok.

 

Det er litt kult,

Lenke til kommentar

og selv da tar det 3-6 skudd med mp5, noe som er realistisk hvis de har en skuddsikker vest. de første kulene vil bli stoppet helt, men svekke vesten, før de siste kulene slår gjennom.

 

De fleste ville uansett blit dreiset ned i bakken av 9mm, selv med vest. Kan få noen skumle sår.

 

 

Så en dokumentar hvor en politibetjent hadde blitt skutt i brystkassen av en galning. Så ikke bra ut.

Endret av hugRmunR
Lenke til kommentar

 

De fleste ville uansett blit dreiset ned i bakken av 9mm, selv med vest. Kan få noen skumle sår.

 

 

Så en dokumentar hvor en politibetjent hadde blitt skutt i brystkassen av en galning. Så ikke bra ut.

 

Det er sant, selv en .22lr gjør vondt om du har en skuddsikker vest.

 

Og skuddsikre vester er jo ikke skuddsikre, de er beskyttelse, ikke noe mer, en 9mm kan fint brekke et ribbien eller to om du har på deg vest, så ja er ikke bare bare, men det er også litt rundt dette med adrenalin osv. Og det faktum at det blir bare for kompliset å ha et skade system som tar med brukkene ribbein fra kuler som ikke gikk gjennom vesten,

Lenke til kommentar

 

Og det faktum at det blir bare for kompliset å ha et skade system som tar med brukkene ribbein fra kuler som ikke gikk gjennom vesten,

 

Selvfølgelig ^^

 

Likte hvordan det var i Swat 3 da. Ikke-dødelige skader fikk fienden til å ligge å vri seg i smerte.

 

 

 

(ikke at jeg liker å se folk vri seg i smerte)

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig ^^

 

Likte hvordan det var i Swat 3 da. Ikke-dødelige skader fikk fienden til å ligge å vri seg i smerte.

 

 

 

(ikke at jeg liker å se folk vri seg i smerte)

 

Hadde vært greit om 2-3 skudd i vesten fikk fienden til å stoppe opp et sekund så du kunne putte en ekstra i hode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...