anaconda Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 I dag jeg skrudde på min Samsung Galaxy SII som har vært avslått i natt, fikk jeg opp en rød stjerne under varslinger og noe om at jeg hadde vunnet en I-pad. Jeg gikk videre inn på dette og kom inn på en nettside hvor jeg skulle registrere meg. Dette måtte gjøres innen 2 minutter tror jeg det var og nedtellingen startet når jeg kom inn på nettsiden. Der var det også bilde og navn av tidligere vinnere. Jeg regisrerte meg selvsagt ikke der. Burde jeg ha gjort det? Det er så mye skummelt nå. Aner ikke hva som er ekte og hva som er svindel. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Dette måtte gjøres innen 2 minutter tror jeg det var og nedtellingen startet når jeg kom inn på nettsiden. Var nok lurt å holde seg langt unna den registreringen EDIT: En annonsering om at du har vunnet noe, samt at du må registrere deg er det bare å være skeptisk til i 99% av tilfellene. Som regel scamming eller phishing. Endret 19. september 2013 av Nickless 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) (Nesten) garantert svindel. Mest sannsynlig en app du har installert som sender reklame ut som varsel Edit: Du kan installere Airpush detector fra Play, så du kan finne ut kva for en app som sendte reklamen. Endret 19. september 2013 av medlem-156941 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Du har lastet ned en app som sender AirPush-reklamer. Du kan laste ned denne appen for å se hvilken app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brosmike.airpushdetector&hl=no 1 Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Her har du gått glipp av gratis ipad 5 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hvis noe virker for godt til å være sant så er det som regel det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, du burde registrert deg. Selv har jeg vunnet flere iPader og mange millioner dollar. Jeg regner med at de kommer i posten snart. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 har hatt det på min mobil før. det er bare svindel, så hold deg unna, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå