Alticon Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ved klargjøring hoppet jeg over dropbox (ville ta det senere) er det mulig ? Galaxy S4 Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ja, selvsagt. Du får for øvrig 48GB Dropbox-plass i 2 år fra Samsung. Bare følg stegene. Kjempekjekt! Lenke til kommentar
Alticon Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Er det bare å trykke på dropboks ikonet ? Kan jeg legge de 48 gb på en eksisterende konto . Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jada, alt kan settes opp i Dropbox-appen. Jeg bruker en tredjeparts sync-app (dropsync) for ekstra kontroll på autosyncingen av kameramappen, men det behøves egentlig ikke. Hvis du ikke har en aktiv eksisterende promotering fra Samsung, tror jeg du skal kan legge de 48GB på toppen, ja. Jeg kunne hvertfall plusse de på de gigabytene jeg fikk fra HTC med min gamle telefon. Lenke til kommentar
Alticon Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Takk, fungerte helt fint min konto gikk opp til 53 gb :-) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Flotters. Dropbox har virkelig gjort livet mitt lettere. Automatisk opplasting av nye bilder fra kameraet når telefonen er tilkoblet wifi er genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå