Intueri Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Når blir det innført borgerlønn her til lands? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Når Venstre danner flertallsregering .. (Don't hold your breath.) Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Når Venstre danner flertallsregering .. (Don't hold your breath.) Hmpf lei av dette tvangssystemet, har bare såvidt klart å overleve, bare musikk som har holdt meg gående. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Musikk? Spiller du, eller lytter du? Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Musikk? Spiller du, eller lytter du? Sunget bare, men håper på å få meg med en til å lage musikk. Sunget siden jeg var en litt guttunge, men fra jeg var sånn 18 til jeg var sånn 26, har jeg bare sunget fordi det var eneste måten å holde meg sane på. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Nå har vel Venstre lagt borgerlønnsideen på hylla. Geir Endret 19. september 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Nå har vel Venstre lagt borgerlønnsideen på hylla. Geir Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nå har vel Venstre lagt borgerlønnsideen på hylla. "Nå" , som i "etter valget" ? (Jeg stemte ikke på dem uansett, så det er ikke 'sour grapes' fra min side.) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Lag en morsom musikkvideo (uten å bryte opphavsretten), legg den ut på YouTube, bli verdensberømt, motta invitasjoner til amerikanske talk shows, ... Det må da være mulig å tjene noen kroner på det? Hvis en kontorjobb ikke frister, så har jeg vel ikke så mye å foreslå ... Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Urettferdig sånn ting er i dag, for man er hele tiden avhengig av å komme på godfot med folk bare for å tjene til noe så enkelt som mat til og med. Sånn jeg da, er, skal si, smartere enn normen, så jeg forstår ikke folks atferd mesteparten av tiden, men jeg prøver jo, men det driter jo folk i, de tar alt personlig og sånt. Er så drittlei, skal alltid gå utover minoriteten å leve i dette samfunnet. Lag en morsom musikkvideo (uten å bryte opphavsretten), legg den ut på YouTube, bli verdensberømt, motta invitasjoner til amerikanske talk shows, ... Det må da være mulig å tjene noen kroner på det? Hvis en kontorjobb ikke frister, så har jeg vel ikke så mye å foreslå ... Har prøvd så mye, er drittkjedelig alt sammen. Jeg føler meg undertrykt med èn gang og blir deprimert osv. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noe jeg aldri har gjort selv (igjen): Hva med å jobbe for en hjelpeorganisasjon e.l. i et U-land? Være med på å bygge noe? Bruke hodet og kroppen, se at noe skjer? Har alltid lurt på om jeg burde ha gjort dette i yngre år, men akkurat nå virker det ikke fristende. (Kanskje som pensjonist?) Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Noe jeg aldri har gjort selv (igjen): Hva med å jobbe for en hjelpeorganisasjon e.l. i et U-land? Være med på å bygge noe? Bruke hodet og kroppen, se at noe skjer? Har alltid lurt på om jeg burde ha gjort dette i yngre år, men akkurat nå virker det ikke fristende. (Kanskje som pensjonist?) Ja, kanskje det. Ja, får kose deg du som kan hehe Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 "Nå" , som i "etter valget" ? (Jeg stemte ikke på dem uansett, så det er ikke 'sour grapes' fra min side.) Nei, det skjedde på landsmøtet i april. Geir Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Liker å sitte foran vaskemaskinen innstilt på skylling, bare kose meg med synet. Når det vanlige vaskeprogrammet går, så går det så tregt rundt; litt vann, så to omdreinger til høyre, så to til venstre - you get the picture. Men på skylleprogrammet, da er det mye vann med èn gang og masse, hurtige omdreininger. Ah, livet er hærlig noen ganger. Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Borgerlønn LOL! Klipp deg og få deg en jobb. 6 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hmpf lei av dette tvangssystemet, har bare såvidt klart å overleve, bare musikk som har holdt meg gående. Bare lurer, hvilken tvang er det du snakker om? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det var en mulighet på 90 og tidelig 00 tallet, men nå? Aldri Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Urettferdig sånn ting er i dag, for man er hele tiden avhengig av å komme på godfot med folk bare for å tjene til noe så enkelt som mat til og med. Sånn jeg da, er, skal si, smartere enn normen, så jeg forstår ikke folks atferd mesteparten av tiden, men jeg prøver jo, men det driter jo folk i, de tar alt personlig og sånt. Er så drittlei, skal alltid gå utover minoriteten å leve i dette samfunnet. Har prøvd så mye, er drittkjedelig alt sammen. Jeg føler meg undertrykt med èn gang og blir deprimert osv. jaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå