2bb1 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Hei! Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en Bose Soundlink Mini til å ha på kjøkkenet da denne leverer grei lyd, er medium priset og har egen ladestasjon slik at den alltid er fulladet og at man slipper å dille med ledninger. Alternativt Bose Soundlink 2. ... men jeg kunne også tenke meg å høre på radio og internettradio (uten å måtte koble til mobilen). Finnes det noen som leverer alt dette til en grei pris (dvs. 2500 kr eller mindre)? Så altså, kriterier: - Bluetooth-høytaler - Internettradio - Radio - Plass i en sekk - Maks 2500 kr Endret 19. september 2013 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Det ser faktisk ikke ut som det finnes noe "der ute". Virker som alt skal bli styrt fra mobilen/tableten/dataen i dag, men det er forsåvidt greit Om ingen har andre alternativ så tror jeg at jeg ender opp med Bose Soundlink Mini. Grei pris, bærbar og ifølge tester på nettet gjør den det bedre enn alternativene i sin prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå