Joachim_F Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Yamauchi ledet selskapet i 53 år, og var med å skape den moderne spillindustrien. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sykt kjipt! R.I.P 1 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 R.I.P. En av spillindustriens store navn har gått bort 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 R.I.P. En av spillindustriens store navn har gått bort Spillindustriens største navn vil jeg si. R.I.P, hvil i fred. 1 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 R.I.P. En av spillindustriens store navn har gått bort Spillindustriens største navn vil jeg si. R.I.P, hvil i fred. Det finnes flere som er ihvertfall like stor Lenke til kommentar
doW Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Player One has left the game. Det finnes flere som er ihvertfall like stor Er ikke så sikker på det. Det så ikke lyst ut for spilleindustrien på tidlig 80-tallet - atari og andre selskaper kræsjet, og de fleste trodde at spill som medium var et dødt konsept. Nintendo endret dette med NES, og formet mer eller mindre den moderne spilleindustrien vi har i dag. Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Trist. Men han fikk iallefall levd et langt liv og utrettet store ting. "Fe døyr, frendar døyr, ein sjølv også. Men godt, fortent ettermæle varer ved" Endret 19. september 2013 av Golgatha Kredittvurdering Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Spillindustriens største navn vil jeg si. R.I.P, hvil i fred. Sant det, NES som han stod bak, vekket jo liv i hele spillmarkedet igjen. Gameboy satte Nintendo på håndholdt tronen til dags dato også. Endret 20. september 2013 av ResidentDante Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Player One has left the game. Det finnes flere som er ihvertfall like stor Er ikke så sikker på det. Det så ikke lyst ut for spilleindustrien på tidlig 80-tallet - atari og andre selskaper kræsjet, og de fleste trodde at spill som medium var et dødt konsept.Nintendo endret dette med NES, og formet mer eller mindre den moderne spilleindustrien vi har i dag. Når du tenker på sånt, så ja, da er jeg enig. Men det har kommet etterhvert personer FÅ personer som er ganske så langt der oppe med han. Men joda, når det tenker på den måten, da sier jeg meg enig. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Takk for innsatsen. Hvil i fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå