AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 har hatt et litt av og på forhold med en jente i et par år. I begynnelsen fungerte det greit selv om jeg ga inntrykk av at jeg ikke var sikker på om jeg var ute etter noe seriøst Med tiden har det vært et par småting jeg har irritert meg over og jeg har flere ganger tatt meg selv i å tenke at det kanskje finnes noe som passer meg bedre der ute. Det går litt på væremåte og sånne ting. Hun er veldig karriæremenneske og jeg er ikke. kommunikasjonen har heller ikke alltid vært bra. Vi misforstår hverandre en del og det resulterer i at ting går litt ille en stund før vi finner tilbake igjen. Etterhvert har likevel følelser utviklet seg og selv om jeg ikke har latt henne få vite det har jeg blitt glad i henne. Hun har uansett gått lei av at jeg ikke har vært ute etter noe seriøst og jeg har egentlig leta etter en vei ut av "forholdet". Nå har vi blitt enige om å gå hver til vårt og jeg har ikke snakket med henne på to uker. Men jeg savner henne og tenker på henne hele tiden og lurer på om jeg kanskje har gitt slipp på noe som kunne blitt veldig bra om jeg bare hadde jobbet litt mer med forholdet. Jeg kan gjerne innrømme at det er mest min egen feil som ikke har prøvd så hardt for å få det til å fungere. Jeg vet hvor jeg ikke har vært flink nok og kan lett rette opp dette. Samtidig er jeg usikker på om jeg fortsatt kommer til å se etter noe annet hvis vi skulle bli sammen igjen. Jeg er veldig usikker. Kan noen peke meg i riktig retning? Anonymous poster hash: 6f696...f53 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tja, én mulighet er jo å gjøre ETT siste SERIØST forsøk. Om du kontakter dama og forteller henne det du har fortalt her og spør henne rett ut om hun kunne tenke seg å prøve på nytt, med deg HELHJERTET med kan det hende det går bra. Går det samme vei igjen vet du i alle fall at du virkelig prøvde og at det faktisk ikke var liv laga Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Niks. Vi kan da ikke bestemme hva du skal gjøre med livet ditt. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Du virker veldig ''care'' angående det hele. Det at du savner henne betyr ikke at du nødvendigvis har lyst til å forbli sammen med henne, savn etter ett brudd er veldig vanlig.Gå videre, blir mitt tips. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå