Joachim_F Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Nettrollespillet legges ned etter fem år. Les hele saken 2 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Fikk aldri prøvd det, dessverre. Håper dette ikke er ett av mange som legges ned. Jeg skulle gjerne ha spilt litt AoC igjen snart. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Fikk aldri prøvd det, dessverre. HÃ¥per dette ikke er ett av mange som legges ned. Jeg skulle gjerne ha spilt litt AoC igjen snart. Du fikk dessverre ikke prøvd det på 5 år ? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Du fikk dessverre ikke prøvd det på 5 år ? Nei, sånn er det gitt Endret 19. september 2013 av tankbug 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Bakdelen med online gaming ja.. Greit nok, jeg prøvde bare spillet i noen timer, for da brodern mistet lysten så gadd jeg ikke spille alene. Trist uansett, liker ikke denne trenden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Litt vemodig. Hadde det gøy med dette da vi fremdeles forkortet det WAR for Warhammer: Age of Reckoning. Jeg var i all beskjedenhet en ganske amazing DoK. Kunne trengt en tredje faksjon for å gjøre RvR mer spennende, og uh. Å være litt mindre WoW-klone generelt. Men det var iallefall en WoW-klone på et tidspunkt da det fremdeles ga mening, i motsetning til for eksempel SWTOR. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 synd, likte WAR men dei fulgte så elendig opp med spillet at det var som forventet.... Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 "They say the war's over, but I don't believe it. No one told me it was over. No one that was in the truth told me it was over. All the liars down the road said it was over, but no one that I knew that was telling me the truth said it was over. So I guess it's not over as far as I'm concerned... so I guess it's not over as far as I'm concerned... " http://www.youtube.com/watch?v=OYzL1jKJOnc 1 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Nei, sånn er det gitt Skal ikke være dessverre når det går 5 år uten å prøve det. Du bor ikke i en hule i Afrika hvor løver vokter huleutgangen så du ikke kan dra 500 mil til nærmeste netcafe Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Litt vemodig. Hadde det gøy med dette da vi fremdeles forkortet det WAR for Warhammer: Age of Reckoning. Jeg var i all beskjedenhet en ganske amazing DoK. Kunne trengt en tredje faksjon for å gjøre RvR mer spennende, og uh. Å være litt mindre WoW-klone generelt. Men det var iallefall en WoW-klone på et tidspunkt da det fremdeles ga mening, i motsetning til for eksempel SWTOR. Enig. RvR baserte MMO trenger 3 fraksjoner for å skape et selvbalanserende system. De burde lært mer fra Dark Age of Camelot. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Det ironiske er jo at dette var folkene som utviklet DAoC. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Skal ikke være dessverre når det går 5 år uten å prøve det. Du bor ikke i en hule i Afrika hvor løver vokter huleutgangen så du ikke kan dra 500 mil til nærmeste netcafe Nesten, jeg bor i en grotte på Svalbard som voktes av sjøløver slik at jeg ikke kan svømme 500 mil til....whatever. Jeg mener selvfølgelig at jeg i ettertid angrer på at jeg aldri tok meg tid til å sjekke ut om det var noe gøy mens spillet fremdeles hadde en fremtid. Herregud, at det går an å henge seg så opp sin egen fjerne tolkning... 1 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Nesten, jeg bor i en grotte på Svalbard som voktes av sjøløver slik at jeg ikke kan svømme 500 mil til....whatever. Jeg mener selvfølgelig at jeg i ettertid angrer på at jeg aldri tok meg tid til å sjekke ut om det var noe gøy mens spillet fremdeles hadde en fremtid. Herregud, at det går an å henge seg så opp sin egen fjerne tolkning... Etter hva jeg vet så har Svalbard fiber. Og at du nå angrer nå så sier jeg bare æddabædabæda ! pew pew ! Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Sitter fortsatt og venter på at Melee Warrior Priest skal bli viable, men skjønte hvor det gikk etter 2,5 år når EA skiftet fokus mot SWToR og WAR gikk på sparebluss. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 24. september 2013 Rapporter Del Skrevet 24. september 2013 EA og UBI finnes ikke for meg lengre. Etter Heroes Vi fadesen, DRM og server trøbbel hos EA samt et klønete Origin grensesnitt har jeg funnet at det gidder jeg ikke. Finnes mange bedre spill der ute som leverer varene uten at man skal selge sjelen sin til et diger pengegrisk konsern. Litt skummelt hvor mye makt Steam får over spillingen min nå. Håper ikke de blir grådige de også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. september 2013 Rapporter Del Skrevet 26. september 2013 tørk tårene, eneste grunnen til at dette spillet gjorde det dårlig, er fordi det var dårlig. Jeg kommer ikke til å savne det. Og ja, jeg har prøvd det, jeg forhåndsbestilte det før det lanserte 5 år siden. Og gud var jeg skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå