Joachim_F Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 PC-versjonen kommer noe senere. Les hele saken Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tenker det blir PC her, så får vel holde ut en uke eller to ekstra. Kjøper så godt som aldri samlebokser som dette her, men lurer på om jeg skal gjøre et unntak denne gangen. Lenke til kommentar
Blinkzax Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 "Spillet dukker opp på Xbox 360 og PlayStation 4" Mener vel PlayStation 3? Men uansett, gleder meg så sjuuukt! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Bestiller samlerutgaven så snart det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 "Spillet dukker opp pÃ¥ Xbox 360 og PlayStation 4" Mener vel PlayStation 3? Jepp, fikset nå. Takk Lenke til kommentar
Capon386 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Litt triste nyheter for min del. Håpet på lik dato for PC og konsoll, og/eller PS4 lansering. Da blir det nok venting på PC-utgave. Tar ikke sjansen på at der skal være enda en "Blighttown/Valley Of Defilement". Gleder meg noe sykt =) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Gleder meg Litt info fra ENB som har prøvd beta versjon: (En del interessante valg FS har gjort) http://www.youtube.com/watch?v=1CGvXh_pEWs Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sweet jebus, trur nesten jeg skal ha meg en samlerutgave siden det er DS vi snakker om. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tenker det blir PC her, så får vel holde ut en uke eller to ekstra. Kjøper så godt som aldri samlebokser som dette her, men lurer på om jeg skal gjøre et unntak denne gangen. Med tanke på hvor dårlig optimalisert pc-versjonen blir, så tror jeg du gjør trygt i å styre unna i omtrent et halvt år etter release. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 PC med X-bawks 360 Controller, ultimate setup Lenke til kommentar
zen master Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 blir vel ps3 samleboks pluss steam versjon for meg. håper virkelig det blir like bra som 1-ern, og at de fikser litt på lag i pvp og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå