V. Haugen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Men det er ikke en Windows Phone-versjon de løse ryktene sikter til.? Samsung Galaxy S5 kommer i to versjoner Lenke til kommentar
gwh Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det blir så mye småpiss og haussing over nye telefoner om ting som kanskje kommer på de at det blir jo nesten helt kvalmt. Innholdet i de teknologiske liv blir jo bare mere og mere søppel, men allikevel skal vi fylle på. Tror jeg sier meg fonøyd med jeg har til det går i stykker, og så får man heller kjøpe noe som duger når den tid kommer. 5 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Skulle egentlig ønske vi ikke skulle spekulerere om nye modeller 6-12 mnd før de er ute på markedet. 3 Lenke til kommentar
krille Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg vet ikke hvor dere har fått det for dere at Tizen skulle være for enklere mobiler. Se bl.a denne linken http://www.bloomberg.com/news/2013-03-14/samsung-will-release-tizen-based-smartphone-this-year.html Hvor Lee Young Hee VP for mobiler i Samsun sier at en Tizen telefon vil bli det beste produktet med de beste spesifikasjoner. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nå får samsung fansene takke Sony, endelig har samsung planer om å bytte ut plastikken. Hmm, konsept bildet ligner også litt på Sony men... 1 Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det blir så mye småpiss og haussing over nye telefoner om ting som kanskje kommer på de at det blir jo nesten helt kvalmt. Innholdet i de teknologiske liv blir jo bare mere og mere søppel, men allikevel skal vi fylle på. Tror jeg sier meg fonøyd med jeg har til det går i stykker, og så får man heller kjøpe noe som duger når den tid kommer. Ja Lenke til kommentar
setpos Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Håper da virkelig ikke at den kommer med metallchassis, hvis dette medfører at den mister minnekortstøttet og/eller støtte for utbyttbart batteri, slik som HTC og Sony har gjort. Takke meg til plastikk, den plastikkløsningen jeg har på min Galaxy Note 1 synes jeg er helt perfekt. Knudrete bakside som ikke er glatt. Lett og tynt materiale. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvis man skal ha det ultimate innen bil så er metall skiftet ut med lett, fiberforsterket plast. På telefoner er det av en eller annen grunn motsatt. Jo mer tung og klumpete, jo bedre... 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kanskje den kommer med Ubuntu Touch... *sikle* Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Inntil de klarer å lage glass som ikke knuser så ser jeg ikke helt poenget med metallchassis. Som det er i dag må du jo ha et deksel uansett (hvis du bruker telefonen litt aktivt), og da gjør ikke metall annet enn å øke vekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg