DementedAlbino Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Lurer litt på hvorfor det er så mange skjulte partisjoner på laptopen? Se vedlegg. Hvorfor er det for eksempel to gjenopprettings partisjoner, og hvorfor i all verden skal det være nødvendig at den ene er på hele 23 GB? De fleste ganger når jeg lager image av OS så er det ikke i nærheten av den størrelsen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg vet ikke hvorfor det er flere recoverypartisjoner, men den store har garantert masse bloatware som følger med på kjøpet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Maskinen kom ganske så clean når jeg kjøpte den. Eneste som fulgte med av ekstra ting var powerdvd, Photoshop elements og et par andre programmer. Var heldig vis ikke det vanlige skrotet som pleier følge med nye maskiner:-) Det burde uansett ikke være grunnlag for en så stor recovery partisjon. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hvliken laptop er det snakk om da? Er enig i at recovery partisjonen ikke burde være så stor, men hvis du rører den, vil nok recovery ikke funke senere. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Samsung 7-Series. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Slett alt å kjør inn en rein installasjon av windows heller. Nøkkel har du jo.. Så får du tilgang til alle gb.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Du kan jo prøve det som gjøres i denne posten i SammyNetbook.com. Nesten som alltid, Google is your friend (se bort fra NSA da). Endret 21. september 2013 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå