FLE7EK Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Heisann! Har nylig kjøpt meg en 40-slot DayZ server fra Vilayer, og med det så er jeg ikke helt sikker på hvilken mod jeg skal hoste. Derfor tenkte jeg å la dere på diskusjon velge! Server IP'en blir lagt ut når jeg har fått inn noen meninger på hvilken mod dere vil ha! Endret 18. september 2013 av FLE7EK Lenke til kommentar
Jonassl Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Breakingpoint eller overwatch, er jo så gøy med roflcopterne. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Beste DayZ serveren jeg har spilt på er ES666 som kjører Overwatch, men det er en syko deathmatch uten like også, føler vanilla dayz har gått litt ut av moten. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 nja går som regel ikke så veldig bra med serverne som prøver å være hel norsk, har sett en del servere som har gått ned like fort som de gikk opp. Lenke til kommentar
FLE7EK Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 nja går som regel ikke så veldig bra med serverne som prøver å være hel norsk, har sett en del servere som har gått ned like fort som de gikk opp. Satser ikke på å være helnorsk, men Europeisk. Sånn det ser ut nå så virker det som om det blir Overwatch! Venter et par timer til for å høre flere meninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå