Mindwheeel Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har funnet et bra navn for en .com side nå og skal sette igang wordpress blogg for det internasjonale publikum. Blir nok en nisjeblogg for spesielt interesserte, regner ikke med horder av trafikk her, men heller målrettet trafikk. Men jeg har ikke peiling på hva som er best å bruke som webhosting. Ser etter noe billig der alt er på ett sted og som funker bra med en wordpress side. Vil velge en av de gratis wordpress themene som allerede er tilgjengelige. Er ute etter noe raskt og enkelt og rimelig og problemfritt. Hvilken løsning ville du valgt i en sånn situasjon og hvorfor? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg vil si at de fleste burde fungere helt greit til ditt formål. One.com for eksempel. Har opplevd lite til ingen problemer med disse, og har flere webhotell og domenenavn, e-postkontoer gjennom dem. Om du trenger tilgang på spesielle tjenester fra tilbyderen (cron osv) kan det hende at one.com ikke kommer til kort, men for et vanlig Wordpress oppsett er de mer enn gode nok. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg har brukt one.com selv, og du får det du betaler for. En kjip leverandør som selger mye mer domener enn de har mulighet til å hoste (og du får dermed gjerne en veldig treg nettside til tider). Jeg måtte bytte da jeg trengte en tjeneste som var 99% stabil (hadde mange irriterte brukere på en app). For blogging tror jeg ikke det er et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå