Gå til innhold

Morgenstund i Traneland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Jentungen2.

Komposisjonen, med et bevokst, småkupert landskap innhyllet i et mykt, gråhvitt tåketeppe, og en himmel som er i ferd med å få et rosaskjær fra en gryende morgen, har bidratt til at en meget dyktig fotograf har skapt et stemningsfullt og nesten overnaturlig vakkert bilde !

Traner i flukt bidrar til å gi bildet både perspektiv og liv,

og er "prikken over i'en".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Stemningsfullt og flott bilete J2!

.

Tusen takk Magnar, hyggelig å høre. Hadde en fantastisk tur til Hornborgasjøen i Sverige, er absolutt å anbefale for alle fugleinteresserte. Ekstra lav vannstand der i år, med de konsekvensene det eventuelt har til følge, men hadde fantastisk utbytte av det alikevel, mye fugl av ymse slag å observere, kjempe artig !

Lenke til kommentar

Så flott at du likte bildet mitt, Albert :) Alltid fint å få bildet sitt betraktet fra ett annet ståsted enn seg selv, godt å få bekreftet eller avkreftet tanker man kanskje har om bildet, alltid lærerikt synes jeg, setter veldig pris på det :) PS! Hornborgasjøen var fantastisk, lite folk der nå på høsten, tranene samles i 1000 tall for å trekke sørover, siste tallet jeg fikk med meg var ca. 8000 traner, en helt spesiell opplevelse som absolutt kan anbefales om man er fugleintressert.

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...