bjornhelge Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 kommer det slim wiiu saan etter vaert da? hadde kanske blit bedra da hvis den kommer. har lyst paa en da jeg da Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ingen som vet. Med tanke på at alle konsollene i forrige generasjon (PS3, 360 og Wii) har fått slim-versjoner vil jeg si det er rimelig sannsynlig, men det er nok minst ett år unna. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nå er jo Wii U såppas liten at jeg tror det vil ta en stund før det kommer noe nytt, og da regner jeg med at de pusser opp kontrollen litt også. Sånn jeg ser det er det to ting som burde vært bedre, og det er lagringskapasitet og støynivå. Det nok jo en god del år før det kom en ny versjon av Wii. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Nå er jo Wii U såppas liten at jeg tror det vil ta en stund før det kommer noe nytt, og da regner jeg med at de pusser opp kontrollen litt også. Sånn jeg ser det er det to ting som burde vært bedre, og det er lagringskapasitet og støynivå. Det nok jo en god del år før det kom en ny versjon av Wii. tak bra aa vite det da Endret 22. september 2013 av bjornhelge Lenke til kommentar
warioman Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 kommer det slim wiiu saan etter vaert da? hadde kanske blit bedra da hvis den kommer. har lyst paa en da jeg da Kan være lurt å pusse støvet av gramatikkboken, å bruke Æ, Ø, Å slik at det du skriver blir enklere å lese/forstå. Skjønner ikke helt hvor du vil henn med å spørre om det kommer en Slim wiiU. Det sier seg selv at det er sist på "gjøre" listen til Nintendo, da wiiU allerede bråker lite og er ganske Slim fra før. Om du har planer om å kjøpe en wiiU, ikke vent med å kjøpe en i tilfelle det kommer en Slim, fordi det tror jeg ikke det gjør før wiiU begynner å bli en god del år gammel, om det i det hele tatt kommer. Om den kommer blir de å kutte ut mye av funksjonene e den som du kommer til å ha glede av, så en slim wiiU er egentlig bare å glemme om du har kjøpsplaner for en wiiU i nær framtid. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er ikke sikkert at en slim Wii U vil være en nedgradering som Wii Mini, det avhenger helt og holdent på når Nintendo velger å gi ut en ny utgave, om det er i overgangen til neste generasjon eller før den tid. Jeg ser heller for meg at de bare dytter mer lagringsplass i konsollen etterhvert. Nå stiller jeg meg ganske tvilende på en nedgradert versjon, for jeg ser ikke noe de kan ta å fjerne. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er vel mest sannsynlig de kommer med en ny versjon av skjermkontrollen. Større eller mindre skjerm, tynnere, bedre batteritid er ting de kan forandre. Det tror jeg nesten garantert kommer til å skje. En kul ekstrafunksjon kunne vært at kontrollen hadde fått litt minne innebygd så man kunne spille enkle 2D-spill på bussen, type Super Mario World. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Batteri er forøvrig noe man fint kan bytte selv, for de som har tatt en kikk inni så rommer ikke det originale batteriet mer enn litt over halvparten av plassen som er der. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er ikke wii-U slim nok fra før? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 nei er litt stor da saa litt mindre er bra da Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 nei er litt stor da saa litt mindre er bra da Hvis du kaster ut VHS spilleren din, får du plass til WII U. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Wii U er allerede liten nok. De burde heller fokusere på å øke det interne minnet og å forbedre batteritiden til upaden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg regner med at det finnes en del bedre (uoriginale) batterier til Wii U paden man kan kjøpe og sette inn selv, er bare to philipsskruer, ingen garanti som blir borte. Batteriet tar ikke opp mer enn 2/3 av plassen bak batteridekselet. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Wii U er allerede liten nok. De burde heller fokusere på å øke det interne minnet og å forbedre batteritiden til upaden. Åpner du u paden sitt batteri lokk, så vil du se at det er et halvt 1500mah batteri inni der. Å med havt så mener jeg at den rtar halve plassen av hva paden kan bruke. Å ikke bare burde dem fikse batteriet, men også få fiksa den forbanna trege UI'en dens og internet hastigheten. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bedre batteri er allerede tilgjengelig: http://www.amazon.co.uk/Game-Pad-High-Capacity-Battery/dp/B00EZPU0E2/ref=sr_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1381321887&sr=1-4&keywords=battery Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Åpner du u paden sitt batteri lokk, så vil du se at det er et halvt 1500mah batteri inni der. Å med havt så mener jeg at den rtar halve plassen av hva paden kan bruke. Å ikke bare burde dem fikse batteriet, men også få fiksa den forbanna trege UI'en dens og internet hastigheten. do skulle kjope 32gb og ikke 8gb versjonen da. lite ram treg ui da. men haaper slim wiiu kommer er best det Lenke til kommentar
warioman Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 do skulle kjope 32gb og ikke 8gb versjonen da. lite ram treg ui da. men haaper slim wiiu kommer er best det Er dette en "trolle" konto? No offense, men det er nesten umulig å skjønne hva du skriver... 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Bedre batteri er allerede tilgjengelig: http://www.amazon.co.uk/Game-Pad-High-Capacity-Battery/dp/B00EZPU0E2/ref=sr_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1381321887&sr=1-4&keywords=battery Det stemmer... men det er en ekstra kostnad for noe som burde vært på plass i kontrolleren fra dag 1. Nå er det ikke en stor krise at det ikke er inkludert i kontrolleren, men det er noe som kunne ha gjort konsollen mer attraktiv. do skulle kjope 32gb og ikke 8gb versjonen da. lite ram treg ui da. men haaper slim wiiu kommer er best det Jeg trodde du forlot diskusjon.no jeg da. Er du tilbake på diskusjon nå da? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Er dette en "trolle" konto? No offense, men det er nesten umulig å skjønne hva du skriver... Indeed. Men bare for å ha svart han: Har 32gb Zelda limited edition. Slim edition vil ikke ha noe bedre hardware, vil bare bli mindre. Men så er wii-uen ganske liten fra før. Endret 7. november 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå