Ajaco Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hei. Usikker på hvorvidt jeg skulle poste dette i Lyd eller skjerm-forumet, så endte opp i annet. Kort sagt; kjøpt meg PS3. Spiller på en TV via HDMI nå. Alt funker som det skal. Det jeg derimot ønsker er å benytte en PC-monitor med HDMI inngang for bilde. Ser for meg at bildet vil fungere smertefritt. Problemet kommer når det er snakk om lyd. Dersom skjermen har lydinngang for minijack, vil jeg kunne få lyd på headset ved å koble dette til skjermen? Noen som har erfaring med dette? Antar jo at det vil fungere.. men er noe usikker. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvis det er lydutgang på skjermen, vil det fungere. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Mente naturligvis lydutgang. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Aldri sett en skjerm som tar inn signal på HDMI og sender det ut videre analogt. Brukte selv den medfølgende adapteren så man får RCA, og en RCA-3.5mm til et separat anlegg, samt HDMI til skjerm. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Aldri sett en skjerm som tar inn signal på HDMI og sender det ut videre analogt. De finnes. Har en selv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 De finnes. Har en selv. Merke & modell? Eventuelt link til den i en nettbutikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå