Gå til innhold

Bør "dumme" personer få barn?


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg stemmer på Olsens forslag. Man skulle hatt en anti-A4-maskin der vi bare enten drepte eller forviste personer som var ulik oss til utlandet.

 

Kanskje sende de India eller Valer i Østfold.

 

Ihvertfall fjerne de fra samfunnet.

 

Deretter skulle alle blitt pålagt å kjøre BMW, Mercedes, Audi e.l., gå med Ralph Lauren, Tommy Hilfiger eller La Costa-klær.

 

Da har vi det perfekte samfunn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kan jo kjøre på med fascist forslag:

Skyt de gamle

.

Hvis vi lager en svææær vollgrav rundt byene, og etter hvert som man aldres så flytter man lengre ut fra byens sentrum. Til slutt tryner man ned vollgraven og dævver. En fin løsning som vil hindre overbefolkning og unødvendig belastning på helsevesenet :-D Hvis ikke alle likene i vollgraven råtner like fort som den fylles opp, så vil det desverre være nødvendig å bruke dyrbar bensin for å bli kvitt svineriet. Hmmm... Nei! Vi tar å brenner dauningene på egnede kraftverk... Fjernvarme! :-D

Sett psykisk og fysisk utviklingshemmede barn ut i skogen

Hva med å sjekke fosteret på et tidlig stadium? Teknologien vil etter hvert gjøre dette mulig innenfor rimelige økonomiske og tidsmessige rammer.

Skyt arbeidsuføre

Jeg er mer enn fornøyd hvis vi skyter alle som snyter på staten...

Skyt narkomane

Tja. De står jo bare å henger på plata - kanksje mumler de noe om at politikerne har skylden for at de digger å ruse de få hjernecellene de innehar, så hvorfor ikke?

skyt pleietrengende

Vi knuffer dem utfor stupet sammen med gamlingene. Det er billigere

 

16 timers dag er en fin ting

Ække kommunist, så jeg mener at det får være opp til hver enkelt hvor mye han/hun vil arbeide.

ingen begravelse, døde mennesker er bra gjødsel

Dæven Olsen! Du er en mann med vett i melonen! Seff må vi utvinne varme og elektrisitet ved å brenne likene. Dette vil føre til enorme innsparelser, vi slipper å kaste bort plass på å lage krikegårder (ta det rolig, vi kan bygge kjøpesentre over de som finnes) og man dytter folk i riktig retning i forhold til det å innse realiteter, som at det ikke finnes noen Gud. Dauingene vil definitivt ikke klage på å ende opp som en vedkubbe under en aluminiumsovn, så det er opp til oss som lever å fixe dette problemet.

 

Det koster for mye å kværne opp likene til gjødsel. Men kanskje det hadde vært mulig å la likene ligge å "mørne" litt slik at vi kan samle opp den dyrbare metangassen som oppstår under forråtnelsesprosessen. Deretter bærer det rett inn i krematoriet ->

Lenke til kommentar

Viss noen dumme mennesker kan bli president i U.S.A. bør da vel andre dumme mennesker få barn? (Ikke flame meg. Psykologer har undersøkt og funnet ut at Bush har iq på under 90 viss jeg ikke husker feil)

 

Uansett strides selv fagfolkene om iq-testene, ingen av de måler den grad ett menneske kan være omsorgsfull, kreativ, sympatisk osv. Ødelagte barn får du garantert viss du lar en psykopat med iq på 180 få barn.

Lenke til kommentar
Så du synes det er greit at narkoman får barn?
Jeg synes. De er minst like mye menneske som du er. De er bare litt mindre fordomsfulle enn du.

 

Og at foreldre med såpass lav iq at barna er smartere enn dem når de fyller 5 år bør få barn? Hørt om arvelære? Bør vi dyrke dumskapen?
Om vi dyrker dumskap? Du tenker på avl, du. Mener du vi skal drive på som bønder driver på med dyr? Dyrker gode dyr? Dreper andre?

 

Dette gjelder mer om foreldre er i stand til å ta seg barna og gi dem en god oppvekst. Og det har ikke noe med intelligens å gjøre.

 

Mennesker har den evnen at de/vi forenkler ting de/vi ikke skjønner. Slik at man tror at intelligente mennesker er gode foreldre. Det er ikke tilfelle...

Lenke til kommentar
Forbi dumme mennesker å få barn? Ka i helsiken er dette for noe tull.
Så du synes det er greit at narkoman får barn? Og at foreldre med såpass lav iq at barna er smartere enn dem når de fyller 5 år bør få barn? Hørt om arvelære? Bør vi dyrke dumskapen?

 

Dette minner meg stygt om fascisme. . .

 

Forsåvidt så mener jeg at narkomane så langt som mulig bør ungå å få barn, da de kan overføre narkomanien til barna.

Lenke til kommentar

hehe, det var måten han formulerte det på som hørtes veldig fascistisk ut. Men for all del, dere er helt sikkert ikke fascister. Saken er jo den at man kan ikke forby enkelte personer å få barn spesielt ikke fordi de er for dumme. narkomane bør ikke få barn fordi de kan overføre narkomanien til barna hvis de driver med narkotika under svangerskapet. dog, ingen kan nekte de å få barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...