Auto Asmodeus Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hva med fete biler, fly, helikoptere og båter? Fete biler, kanskje, men resten er ikke så interessant. Båter er meh og helikoptere: jeg har allerede en Buzzard Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg swapper litt rundt mellom Amunation og Pisswasser hver kveld og prøver å selge i den ene om jeg ser at den har begynt å synke..med alle 3 karakterene.. men jeg vet aldri om akskjene er på vei opp eller ned neste kveld når jeg skrur på.. ser dere noen vits i å holde på slik eller skal jeg bare konstant ha pengene i et av disse selskapene uten å prøve og mikse for mye rundt.. Jeg ser man kan få en viss info om gjeldende kurs på Social Club (når jeg sitter ved PC`n) og det hadde vært coolt å kunne selge/kjøpe uten å måtte sitte ved xboxen Endret 15. oktober 2013 av Countryman Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hadde vært kult, ja. Sjekka mine aksjer i Pisswasser. Stigende til det kjedelige: Franklin har nå over 200 mill fra sine investerte 15 og de andre har rundt 180 mill hver fra sine ca 13. Og Pisswasser fortsetter å stige.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Hadde vært kult, ja. Sjekka mine aksjer i Pisswasser. Stigende til det kjedelige: Franklin har nå over 200 mill fra sine investerte 15 og de andre har rundt 180 mill hver fra sine ca 13. Og Pisswasser fortsetter å stige.. hehe, ja, men det er vel bare kjedelig om man ikke har noe å bruke de på.. Du kommer sikkert til å le av det her...men jeg har nå unnagjort 64% av spillet (mye er riktignok side-oppdrag, paper scraps, space parts og under the bridge) , 80timer hittils, og hver av karakterene har kun 1,5 mill hver... jeg har kun gjort 2 Lester oppdrag, sparer resten, men har konstant hatt pengene mine i Pisswasser eller Amunation. Jeg får jo ikke et rødt øre av å gjøre hovedoppdragoppdrag?? har gjort 42 av 69 oppdrag og det eneste oppdraget jeg hat fått penger på er Diamant-Heistet helt i begynnelsen av spillet... Har kjøpt Smoke On the water, Scrapyard, Hangaren til Trevor for å tjene på små-flyoppdrag....disse kjøpte jeg tidlig fordi jeg leste at de var de mest lønnsomme å kjøpe...men det blir jo ikke penger av det.. Kunne tenkt meg å ha muligheten til å bruke litt penger på kjøretøy og oppgraderinger mens jeg ennå har en del missions igjen, men nå ender det jo med at jeg sparer meg gjennom hele spillet og det blir litt trøttsomt.. Det jeg tenker ang. aksjer er å forsøke å få meg meg opp og nedturene til eksempelvis Pisswasser. De flyr jo opp/ned selv om nedturen oftest er mindre enn oppturene..men det blir jo trøttsomt å holde på slik hele tiden med alle 3 karakterene...Det tar rett og slett opp for mye spilletid å holde på med dette... vel...får håpe jeg tjener non slanter på neste heist som skal gjøres ikveld...det ville vært på tide Edit: Har ventet med multiplayer fordi jeg ville gjøre SP 100% ferdig først..men skal starte MP ikveld så aksjene kan stå og kose seg litt.. Endret 16. oktober 2013 av Countryman Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg bruker bare å oppdragrere bilene med han Franklin gratis også tar jeg bare å bytte til michael eller trevor så wips stjeler jeg bilen fra han Frank..., tungvint ja, men lønnsomt! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Jeg har vel det jeg trenger av penger nå: Michael har 200 mill Trevor har 182 mill Frankie har 230 mill Skal liksom bare ha penger nok til filmstudioet (150 mill - og de andre sjappene koster jo ikke all verdens..) Når jeg logger på i kveld kjøper jeg nok alle eiendommene og så kan jeg bare loke rundt og ta 100% sånn stille og rolig. Endret 16. oktober 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Golfbanen som koster 150, ikke kinoen(e) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Ah stemmer det. Ja ja point stands. Har ikke hatt tid til å spille SP i det siste så pengene ruller inn. Tenkte å seile ut oppturen til Pisswasser bare for å se hvor langt det går. Nå er kursen på ca $100, da jeg kjøpte var den på $8-9.. Endret 19. oktober 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ser at det fungerer nå, sette pengene i Ammunation/Pisswasser og begynne å spille Online mens pengene hoper seg opp. Har spart 30% av SP til jeg har penger nok til å avslutte med stil, ta knife flighsa med et fett, kjøpt fly osv...men nå kan det se ut til at det plutselig vil lønne seg å gjøre et Lester-oppdrag først, fremfor å spare alle disse til slutten. Det blir et vanskelig regnestykke det der, men tror ikke lenger det er det mest lønnsomme så lenge man skal ta en pause fra SP. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Merket i dag at jeg hadde gjort ferdig alle Lester-oppdragene før jeg fant ut av/tenkte på å spille ferdig main story før jeg tok assassination. Litt bittert, men får leke på aksjemarkedet i stedet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Tror pisswasser har noen gode dager igjen, men deretter kan det se ut som om ammunation blir aksjene å holde øye med.. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Pisswasser og Lester Assasination oppdragene har gitt meg 5,9 mrd på hver karakter, men det er ikke så mye å bruke pengene på. 300 mill på hver er egentlig nok, men kanskje R* legger til noe mer innhold Endret 20. oktober 2013 av Stigs_GTA_cousin Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Pisswasser og Lester Assasination oppdragene har gitt meg 5,9 mrd på hver karakter, men det er ikke så mye å bruke pengene på. 300 mill på hver er egentlig nok, men kanskje R* legger til noe mer innhold Det kommer garantert masse fett DLC fremover og jeg håper de ikke BARE satser på Online her Jeg tipper at i neste DLC får du muligheten til å overføre penger fra din konto til min Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Badger og Zit ser ut til å gå kraftig oppopver (PS3). Tror jeg investerer halvparten i Badger og halvparten i Zit og selger alt av Pisswasser, men lager en ekstra save i tilfellet det ikke skulle gå så bra. Pisswasser vil sannsynligvis fortsette og stige. Badger: HIGH$302.33 LOW$3.77 VALUE$9.53 Zit: HIGH$201.92 LOW$2.95 VALUE$3.28 http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq Endret 23. oktober 2013 av Stigs_GTA_cousin Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Legger merke til at Bawsac/aksjemarkedet har forandret seg litt de siste 3-4 dagene.(xbox) Det har ikke lenger vært 100% safe å ha pengene i Pisswasser/Amunation over natten og jeg er gla jeg alltid lagrer et save-game nr2 hvor alle aksjer er solgt før jeg slår av spillet. Nå er det aksjesatsing litt mer på måfå enn tidligere, på de mer ukjente selskapene som ser ut til å ha en oppadgående kurve i det spillet blir slått av for kvelden. Litt gøyere det da Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Piss fortsetter å stige på ps3. All time high nå så kan fort snu.. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Weazel (WZL) ser ut til å være på tur oppover etter å ha nådd bunn (ps3) Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Legger merke til at Bawsac/aksjemarkedet har forandret seg litt de siste 3-4 dagene.(xbox) Det har ikke lenger vært 100% safe å ha pengene i Pisswasser/Amunation over natten og jeg er gla jeg alltid lagrer et save-game nr2 hvor alle aksjer er solgt før jeg slår av spillet. Nå er det aksjesatsing litt mer på måfå enn tidligere, på de mer ukjente selskapene som ser ut til å ha en oppadgående kurve i det spillet blir slått av for kvelden. Litt gøyere det da Jeg og har vært flink til det...inntil jeg kom til oppdraget der "M" blir tatt til fange...da fikk jeg jo ikke byttet over til ham for å selge aksjene til savegame nr.2 Hadde så halvannen uke spillefri inntil igår, og da var aksjene hans i Pisswasser gått ned 37% gitt... Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Har nå mere en dobblet pengene mine på franklin med weazel aksjer, og det ser ut som om de har potensiale til å øke mye mere. kjøpte når de hadde en verdi på ca 27$, nå har de en verdi på 88$ BitterSweet ser også ut til å vere en god investering nå, nådde akuratt bunn på 3$, burde vere uphill derifra. Shark aksjene kan også vere værd å følge med på, men de virker ikke like stabile som de 2 andre alternativene. de er nå nede på 5$ Tinkle ser også ut til å vere en "ustabil" aksje man kan tjene noen raske penger på nå. (PS3) Endret 21. november 2013 av XfsB Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg kjøpte Wessel på mellom 4 og 5$ ?. Har også endel zit og whiz aksjer.Har ventet på at de skal ta av, men det er mulig å tjene gode penger på de svingningene i verdi de har nå også. De går mellom typ 75 cent og er par tre $. Edit: Har dessverre også en røys Tinkle-aksjer som jeg kjøpte før de sank skikkelig. ligge på 70% tap der eller noe sånt. Damn, jeg angrer på at jeg ikke satte de pengene jeg har i whiz på weazel isteden. Weazel har nå en verdi rundt 21x det jeg betalte for dem. Endret 22. november 2013 av teitur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå