L1234567890 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tenkte vi kunne ha en tråd for å oppsumere metoder for å tjene penger, bruk spoiler tag vist metoden innebærer plottet / side missions. Det første jeg kommer på ihvertfall, er de forskjellige ranene, der du kjapt kan ende opp med en del penger. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Med Franklin. Insvester i aksjene til det alternative firmaet til det du skal gjøre noe negativt mot. Selg etterpå. = Profit! Endret 18. september 2013 av Bosch Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Med Franklin. Insvester i aksjene til det alternative firmaet til det du skal gjøre noe negativt mot. Selg etterpå. = Profit! Åssen kjøper man aksjer? 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 du går på telefon eller pc'en, også går du på internett så finn du "money" eller noe så går du inn der å kjøpe aksjer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Kjøre taxi, men du må kjøre bilen din inn i taxien og han som kjører taxien blir sint og kommer ut å du tar taxi bilen hans da Endret 19. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg ble rik på alle mine av å kjøpe aksjer i motstanderene til de Franklin dreper i de assassin oppdragene. Jeg ventet med de helt til jeg var ferdig med storyen så jeg var ganske rik fra før. Hadde vell rundt 300 mill når jeg var ferdig med de oppdragene på både michael, trevor og franklin. Etter det spilte jeg bare Michael. Investerte store summer i selskaper jeg ser er stabile. Tjente veldig raskt penger der og har vell nå i overkant av en mrd på Michael. De andre ligger vell fortsatt på 300. Jeg følte meg rimelig avhengig av å vente med assassin oppdragene til jeg var ferdig med storyen sånn at jeg hadde en del penger å innvestere Nå derimot tjener jeg jo dritt mye av bare 0.1% oppgang om jeg innvesterer alt jeg eier, så nå er ikke økonomien noe problem lengere. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg ble rik på alle mine av å kjøpe aksjer i motstanderene til de Franklin dreper i de assassin oppdragene. Jeg ventet med de helt til jeg var ferdig med storyen så jeg var ganske rik fra før. Hadde vell rundt 300 mill når jeg var ferdig med de oppdragene på både michael, trevor og franklin. Etter det spilte jeg bare Michael. Investerte store summer i selskaper jeg ser er stabile. Tjente veldig raskt penger der og har vell nå i overkant av en mrd på Michael. De andre ligger vell fortsatt på 300. Jeg følte meg rimelig avhengig av å vente med assassin oppdragene til jeg var ferdig med storyen sånn at jeg hadde en del penger å innvestere Nå derimot tjener jeg jo dritt mye av bare 0.1% oppgang om jeg innvesterer alt jeg eier, så nå er ikke økonomien noe problem lengere. Bare å glede seg til et krakk Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Kjøre taxi, men du må kjøre bilen din inn i taxien og han som kjører taxien blir sint og kommer ut å du tar taxi bilen hans da Er bare å holde inne knappen (3kant på ps3) så tar du taxien istedet for å sette deg i baksetet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen som har funnet noen steder man kan rane (uten om story) som er større enn en dagligvarebutikk? Er ferdig med storyen så kunne tenkt meg litt utfordringer med greit utbytte. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg ble rik på alle mine av å kjøpe aksjer i motstanderene til de Franklin dreper i de assassin oppdragene. Jeg ventet med de helt til jeg var ferdig med storyen så jeg var ganske rik fra før. Hadde vell rundt 300 mill når jeg var ferdig med de oppdragene på både michael, trevor og franklin. Etter det spilte jeg bare Michael. Investerte store summer i selskaper jeg ser er stabile. Tjente veldig raskt penger der og har vell nå i overkant av en mrd på Michael. De andre ligger vell fortsatt på 300. Jeg følte meg rimelig avhengig av å vente med assassin oppdragene til jeg var ferdig med storyen sånn at jeg hadde en del penger å innvestere Nå derimot tjener jeg jo dritt mye av bare 0.1% oppgang om jeg innvesterer alt jeg eier, så nå er ikke økonomien noe problem lengere. hvordan vet du hvem konkurrentene er ? var noe om VAPID stock, Mission: the bus assassination Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noen som har funnet noen steder man kan rane (uten om story) som er større enn en dagligvarebutikk? Er ferdig med storyen så kunne tenkt meg litt utfordringer med greit utbytte. Du kan rane pengetransport, gir ca, 5k. Eller hasjfarmen i fjellene, det gir ca. 65k. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvilket fjell ligger denne farmen på? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nordøst på kartet, på innsiden av motorveien, rett på den østre nedsiden av mount chiliad, rett nord for den lille flyplassen Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Får sjekke det ut! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 How to make infinite money in gta v Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hvordan vet du hvem konkurrentene er ? var noe om VAPID stock, Mission: the bus assassination http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/Se litt der. Er mange tips og en oversikt over alle rivalene. Husker ikke helt hvilken post. Kan finne oversikten når jeg kommer hjem. Om jeg husler riktig er den bus assassinatiion at du IKKE må innvestere i vapid. Tror ikke de har en rival, men er ikke helt sikker. Jeg innvesterte hvertfall etter oppdraget når aksjene hadde gått til helvette også venta jeg til de gikk opp igjen. Mitt beste tips, finn stabile selskaper, og når de har lac verdi sett i mye penger og vent til det går opp til nesten max verdi. Jeg campet i soverommet til michael der jeg innnvesterte i noe som hadde lav verdi. Sov/savet 4-5 ganger og såg om jeg kunne hente noe. Om de nærmet seg topp verdi solgte jeg de, tjente endel millioner også gjorde det samme med en ny bedrift. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 shit har invistert i vapid :ooo da må jeg bare selge dem igjen Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kanskje dumt spørsmål, men hvordan raner man hasjplantasjen? Og er dette mulig å gjøre flere ganger? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Kanskje dumt spørsmål, men hvordan raner man hasjplantasjen? Og er dette mulig å gjøre flere ganger? Du finner plantasjen i fjellene, dreper hele gjengen, og knabber kofferten med 60k $. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake tidligst om en uke.. Endret 20. september 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Du kan tjene godt på aksjer på 2-3 av de 4 oppdragene du gjør for Lester: The Hotel Assassination -- Invest In BetapharmasuticalsThe Multi Target Assassination -- Invest In DebonaireThe Vice Assassination -- Lester doesn't hint at Fruit shares during the initial conversation but unable to clarify due to BAWSAQ maintenance.The Bus Assassination -- Same again for this mission. Lester suggests avoiding Vapid Motor Company, so sell if you have any shares in that company.Construction Assassination -- Invest In Gold Coast Development. Henta fra: http://www.gamefaqs.com/boards/634491-grand-theft-auto-v/67290547 Endret 22. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå