SjokoladeIda Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hei! 24.desember er det duket for nok et festmåltid. Etter vestlandsk tradisjon har man som oftest pinnekjøtt. Til dette er det vanlig å ha kolrabi/kålrotstappe og poteter og slikt. ER DET VELDIG RART Å HA RASPEBALLER TIL? Hilsen KomleIda Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tror ikke det er vanlig, men jeg tror absolutt det kan funke. Men jeg ville ikke droppet kålrotstappe. (Og bacon passer til alt!). Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ser du er tidlig ute med juleplanleggingen, ja. Ser ingen grunn til at det ikke skulle passe. Det er jo ikke alt som trenger å følge tradisjonen til punkt og prikke. Synes det er mer kritikkverdig at Grandiosa er den mest spiste matretten på julaften. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er rart ja.. Det er også ribbe man skal ha på julaften, pinnekjøtt er på nyttårsaften. Thank you, good bye. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vi pleier å ha både ribbe og pinnekjøtt vi Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Pinnekjøtt er ribbe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Når ble lam og gris det samme? 1 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Raspeballer og vossakorv duger bra til pinnekjøtt, og selvsagt akevitt! Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Når ble lam og gris det samme? Helt siden folk sluttet å lese innholdet i produktene, eller siden matvareindustrien sluttet å merke varene riktig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vil si at potetball til julemiddagen er litt sært. Potetball er et måltid i seg selv, gjerne sammens med salta kjøtt (som tilbehør). I julemiddagen, er det kjøttet som er hoveddelen. Potetball er (i mine øyner) for mektig for å være tilbehør. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Når ble lam og gris det samme? http://no.wikipedia.org/wiki/Ribbe Lenke til kommentar
SjokoladeIda Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 dere kommer til å dø av kugalskap og salmonella. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 dere kommer til å dø av kugalskap og salmonella.Hæ? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 dere kommer til å dø av kugalskap og salmonella. Statistikken sier noe annet Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Ribbe False! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg syntes ikke at det er noe rart å ha raspeballer til, nei. Og jeg er jo til og med også østlending som tradisjonelt eter pinnekjøtt kontra ribbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå