Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hei, dette er det eneste som kommer fram når jeg prøver å installere: l--------------------------------------l l Programvareoppdatering l l mislyktes l l l l l l Det oppsto en feil under l l nedlastning av iOS 7.0. l l ---------------l--------------------l l Lukk l Innstillinger l ---------------------------------------- Det vil bare ikke virke å laste det ned på pc-en eller iPaden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Du har nyeste iTunes (11.1) sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Ja, det ble sagt at det ikke var mulig å laste det ned uten. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Følg fremgangsmåten i artikkelen Feilsøke problemer med sikkerhetsprogramvare. Ofte vil avinstallering av sikkerhetsprogramvare fra tredjepart løse disse feilene. Du kan ha programvare fra tredjepart installert som endrer standard pakkestørrelse i Windows ved å sette inn en TcpWindowSize-oppføring i registeret. Hvis standard pakkestørrelse er angitt feil, kan det føre til disse feilene. Kontakt produsenten av programvaren som installerte endringer i pakkestørrelse, for for å få hjelp, eller følg denne artikkelen fra Microsoft: Slik kan du tilbakestille Internett-protokollen (TCP/IP). Kontroller at tilgang til portene 80 og 443 er tillatt i nettverket ditt. Kontroller at kommunikasjonen med albert.apple.com eller photos.apple.com ikke er blokkert av en brannmur eller en annen sikkerhetsinnstilling for Internett. Slett .ipsw-filen, åpne iTunes og prøv å laste ned oppdateringen igjen. Se trinnene under Avanserte trinn > Gi nyt navn til, flytte eller slette iOS-programvarefilen (.ipsw) nedenfor for filplasseringer. Gjenopprett enheten mens du er koblet til et annet nettverk. Gjenopprett med en annen datamaskin. http://support.apple.com/kb/TS3694?viewlocale=no_NO#error9006 Håper det løser seg! Endret 18. september 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Takk, det har begynt å laste ned, men jeg lurer på om det er meningen at det skal ta 3 timer før det er ferdig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Får samme feil selv. Nedlastningen var bare minutter unna ferdig, så fikk jeg beskjeden. Meget stor belastning på serverne eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Kanskje. Og oppdateringer pleier ikke å ta så lang tid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Er pga stor belastning på serverne ja. Lenke til kommentar
simws Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Eg fekk lasta ned oppdateringa men når eg trykk på "installer nå" så kjem det opp at det verifiserar og så står det at den er utilgjengelig (bilete). Kva kan grunnen vere? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Skift språk til engelsk så skal det fungere! Lenke til kommentar
simws Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Skift språk til engelsk så skal det fungere! Prøvde meg gjekk ikkje. Men ser ut til at det går no på morgonkvisten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå