vidor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hva mener du en lege kan gjøre? tar 2-3 mnd før hormonene er på plass i kroppen igjen uansett, og om det er psykisk så burde det det bli bedre med tiden, men har litt vanskelig for å tro at det bare er pyskisk for å være helt ærlig.. (håper jo selfølgelig dere har rett) Noe har åpenbart gått veldig galt her, noe som er en risiko med den risikosporten du holder på med. Preparatene du har tatt har høyst sannsnylig slått ut i symptomer som du bør få behandlet snarest. Hvis du følges opp ordentlig på dette minimerer du skadene på deg selv og potensielt andre. Prøver du å ordne opp selv risikerer du at du blir verre. Tenk deg godt om hva du vil gjøre videre nå. Endret 18. september 2013 av vidor Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Er bare snakk om testosteron i relativt milde doser. Kan vel også nevnes at jeg har gått fra å spise 5000 kcal om dagen til å spise bare 3000, som selfølgelig også går ut over både kropp og sinn.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er bare snakk om testosteron i relativt milde doser. Kan vel også nevnes at jeg har gått fra å spise 5000 kcal om dagen til å spise bare 3000, som selfølgelig også går ut over både kropp og sinn.. Er du helt sikker på hva som er i preparatene du tar ? Det illegale markedet for dette kryr av veldig useriøse aktører og laboratorieanalyse av dette viser at dosene og hva som faktisk er i produktet ikke er til å stole på. I forhold til symptomene dine har jeg ingen tro på at det er lavdosering av testosteron. Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Er du helt sikker på hva som er i preparatene du tar ? Det illegale markedet for dette kryr av veldig useriøse aktører og laboratorieanalyse av dette viser at dosene og hva som faktisk er i produktet ikke er til å stole på. I forhold til symptomene dine har jeg ingen tro på at det er lavdosering av testosteron. bruker fra apotek så er rimelig sikker på det. man kan jo selvsagt aldri være helt sikker, men ser du over listen på bivirkninger fra testosteron så står det oppført hallunisasjoner også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå