Bull78 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hei alle sammen, Kjøpte meg et nytt grafikkkort Asus gtx770-dc2-2gd5 etter rekommenteringer herfra. Fornøyd med ytelsen, men et problem har oppstått som jeg ikke klarer å fikse.. noen forslag kanskje? Skjermen blinker svart fra tid til annen. Ser av og til at skjermen flickrer litt.(svært sjelden). Kan skje under spilling, browsing eller at jeg gjør absolutt ingenting. Driveren har kræsjet en gang og. Noe med kernel et eller annet. Prøvd å bruke forskjellige driver, også beta drivere. Slettet alle folderne med nvidia i root, program files, program files (x86) og program data, samt i regedit. Prøvd å ikke installere HD lyd driverne og og installert det som følger med hovedkortet, noe som heter soundMax. Når jeg fikler med skjermdrivere, og lyddriverne, går skjermen helt berserk og flasher konstant. Annen hard ware: Asus rampage 2 extreme, i7920 @2.67ghz. Har ikke prøvd å reinstallere windows eller sende tilbake skjermkort. Forresten sjekket at skjermkortet eller pcn ikke blir for varm. Lenke til kommentar
LittleWarrior Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Hei, jeg kjører ett MSI GTX 770 nå, helt nytt og sånt, med en 320.08 Driver versjon. En venn av meg kjøptes eg en 780 og han fikk problemer med den med engang, med engang han installerte driverne så ville ikke windows gå lenger enn etter windows flagge loada, av og til så gikk det til desktop uten keyboard og explorer.exe. Leste en plass at en fyr gikk inn i biosen og resetta CPU og GPU overclocking profile elns så funka det. EDIT: Glemte og si at jeg har 0 problemer med skjermkortet. Endret 21. september 2013 av LittleWarrior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå