Cuneax Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Denne varianten består av 24 karat gull.Skaff deg en virkelig eksklusiv iPhone 5S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Du milde. Ja, ja, hver sin smak. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Bruker man deksel til disse telefonene, eller lar man dem bli ripet opp og stygge etter noen dager? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Bruker man deksel til disse telefonene, eller lar man dem bli ripet opp og stygge etter noen dager? Jeg tror man har dem i Louis Vuitton veska med matchende Louis Vuitton iphone 5s lær beskyttelse! Endret 18. september 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvis man først skal kjøpe noe av gull ville jeg valgt smykker, og ikke en mobil som vil bli umoderne etter to år. Men, men, to each his own. (Eller kanskje jeg bør si to each HER own, for å være bakstreversk ) OT: Platina er forresten et svært sjeldent og verdifullt metall. Faktisk både skjeldnere og mer verdifullt enn gull hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Den hvite versjonen så faktisk litt kul ut. Men Apple's champagne var finere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg