harveyspecter007 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Lurer på hvordan man gjør sånne stealth attacks, og om man kan gjøre med alle 3 personene? Lurer også på hvordan man kjøper bil/helikopter osv på internett? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Trykk inn Venstre stikke for å bytte mellom vanlig og stealth gange.. Så holder du inne L2 mens du snikker det bak en person og trykker O... Om du er på ps3 da seff For å kjøpe bil går du på travel and transport og inn på en av bilforhandlerene. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Trykk inn Venstre stikke for å bytte mellom vanlig og stealth gange.. Så holder du inne L2 mens du snikker det bak en person og trykker O... Om du er på ps3 da seff For å kjøpe bil går du på travel and transport og inn på en av bilforhandlerene. Det han sa. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Den bilen man da kjøper. Kommer den i tillegg til den/de man eier. Eller erstatter den en bilen til hovedpersonene? Har kommer 14% og har alle 3 personer. Disse har nå en hovedbil hver som de får hver gang de kommer ut av et hus etc. Vil bilkjøp på nettet erstatte denne, eller vil man kunne ha flere hovedbiler? Kan man da mode ny bil via iFruit slik man kan med hovedbilen? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Dersom man kjøper en bil på nettet; kjøper man da ett eksemplar eller vil denne fortsette å respawne i garasjen din dersom du ødelegger den/mister den etc? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Tror man kun kjøper et eksemplar. Jeg har hvertfall satt fra meg mange av bilene jeg kjøper, uten å finne dem igjen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 De er i LS Inpound. Koster 250 for å få de tilbake. 1 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det er jo veldig leit da. Får vel fortsette i standard GTA stil og stjele biler i hytt og gevær, selv om jeg egentlig hadde pekt meg ut en Porsche jeg likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå