sjokolademousse Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Som tittel sier, jeg trenger en liten svart bakgrunn, rundt A2-størrelse til å ta bilder av blomster - så billig som mulig, selvfølgelig. Noen forslag til hva jeg kan sette opp? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg ville gått innom en bokhandel og sett om de hadde svart kartong i a2 størrelse. Jeg har tidligere kjøpt flere farger i a3 som jeg har brukt som bakgrunner blandt annet til mat. Jeg likte best matt, men jeg tror det er mulig å få blank også, om det skulle være av interesse. 2 eksempler: Henning Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Det finnes "plater" i forskjellige farger, inklusiv veldig mørk grå, rundt A2-størrelse. Relativt billige, kalles FCB (Foam Core Board) på engelsk, ikke sikker på norsk navn. Lette, og såpass stive at de tåler litt. De har (hadde, lenge siden jeg var der) slike hos Andvord i Oslo. Det var forøvrig en på dpreview-forumet som startet en FCAS-klubb hvor man ble godkjent som medlem ved å poste et (bra nok) bilde tatt med FCB som bagrunn. Mest aktiv rundt 2004/5 så mange av linkene til bilder virker ikke lenger, men det var masse kritikker tips osv. Søk på FCAS på dpreview hvis du er interessert, her er en oppsmummeringspost: http://www.dpreview.com/forums/post/26902653 Endret 18. september 2013 av seriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå