Cuneax Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Mobilbrukere får offline-funksjon.Snart kan du se YouTube-videoer uten Internett Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Endelig! Har ventet på dette lenge og var redd google ville aldri innføre dette. Blir flotters å ha favorit videoene mine til rådighet uansett tid 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Håper jeg kan velge å laste ned enklte av de jeg abonerer på sine videoer så snart jeg har Wi-Fi, hadde vært kjempekjekt å ha på f.eks. bussen og hytta. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Blir flotters å ha favorit videoene mine til rådighet uansett tid Men det er jo kun for 48 timer. Det finnes apper og utvidelser til mobil og PC som laster ned en varig kopi. Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Men det er jo kun for 48 timer. Det finnes apper og utvidelser til mobil og PC som laster ned en varig kopi. Kun 48 timer? Det var synd og er for latt til å finne en god third party app for dette. Du har vel ikke en å anbefale? Lenke til kommentar
nordbø Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Men det er jo kun for 48 timer. Det finnes apper og utvidelser til mobil og PC som laster ned en varig kopi. Kun 48 timer? Det var synd og er for latt til Ã¥ finne en god third party app for dette. Du har vel ikke en Ã¥ anbefale? Watchlater er ok. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hvilken app er jo avhengig av hvilket OS og nettleser du bruker. Hvis du er for lat til å bruke søkemotor, så foreslår jeg du får ut fingeren...^^ Hvis du derimot trenger hjelp, så kan du helt sikkert få tips... Endret 18. september 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Maggi20 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Dette er helt idiotisk. Microsoft kom med en app med denne muligheten. Google sier nei og stenger den ned, Mircosoft lager en ny app med ads support og ikke offline funskjon. Helt lik som Apple og Android. Nei de sperret den og. Nå jobber microsoft med en som kjører på HTML5. Blir ikke overasket at Google stenger den også ut. Windows Phone er et glimrende raskt intuituvt os. Google er redd for at det vil bli større en Android og stenger derfor Mircosoft ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg