OHJohansen Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Forbered lommeboken din på et massivt innhugg.Nå kommer den første kurvede OLED-TV-en til Norge Lenke til kommentar
Leonarfd Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hva om en sitter en del på sida? Sitter selv og ser mot TV-en fra 45grader under middag nå og da. Har selv 60" plasma og har ikke sett noe problem med å se hele skjermen ordentlig fra 2,5-3m avstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Resultatet er at Samsungs nye TV er buet – for å gjøre brukeropplevelsen bedre. Åh.. ? Grunnen er at øynene dine skal få omtrent samme avstand til både sentrum og ytterkanten av bildet når du ser på den Jeg skulle likt i sett det der vitenskapelig bevist... dette er markedsføring på steroider. Personlig ser jeg ikke noe annet enn lett upraktiske følger av en bøyd skjerm. Det eneste positive jeg kan komme på er at den kanskje passer litt bedre i et hjørne. Endret 18. september 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Meh, kan kanskje være greit om fjernsynsapparatet skal stå i et hjørne... 1 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Greit nok at man kan se på to forskjellige TV-sendinger med aktive 3D-briller, men får man da også med aktive hørselsapparater og, eller må vi velge en av de for lyd, ev. blande begge deler i et skikkelig kaos? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Bra som spillskjerm, skivebom ellers. Dette vil ikke selge, hvorfor kaster de bort tiden på å prøve å selge dette til Ola Normann, John English eller Bob America? Lag heller en 240 Hz-modell med DisplayPort 1.2 som jeg kan bruke til spilling. Endret 18. september 2013 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hva om en sitter en del pÃ¥ sida? Sitter selv og ser mot TV-en fra 45grader under middag nÃ¥ og da. Har selv 60" plasma og har ikke sett noe problem med Ã¥ se hele skjermen ordentlig fra 2,5-3m avstand. Tips: Kjøp deg en ordinær "flat" flatskjerm neste gang du skal bytte ut. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 19. september 2013 Rapporter Del Skrevet 19. september 2013 Blir nødt til å sjekke denne ut når den kommer til min lokale Elkjøp megastore Har enda ikke sett større enn 5" OLED skjerm med egne øyne (på telefon) og de jeg har sett har ikke hatt verdens beste fargekalibrering Gleder meg til vi kan få en 30-40" ultrabred kurvet monitor til pc. Gimme 21:9 eller bredere, jeg er lei av bezels! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå