Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg klarer ikke å bestemme meg, htc one eller xperia z1? i tillegg så syntes jeg begge er for store :p er vandt til iphone

Jeg solgte min One for å prøve noe nytt ( før iphone 5s kommer)

Du kjøper enkelt og greit Z1, jeg hadde ikke drømt om det en plass, men Z1 gruser ONE nesten i alt. Jeg er sjeldent overasket, men forskjellen på de 2 er større enn du kan tenke deg ( favør Z1)

Desverre kom det ikke med noen dock fra netonnet, så jeg prøvde bestille fra Cdon. Den jeg fikk derifra passet verken til Z1 eller Z selv om det sto Z på esken. Da jeg søkte kom jeg frem til denne fra Cdon som jeg trodde passet til Z1, men at den ikke skulle passe til noenting var overaskende

Men helt klart, gå for Z1 :-)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Fikk min Z1 levert av TNT igår, herregud for en deilig mobil! (Kjøpte den fra Sony.no) Jeg har hatt iPhone 3S, 4, 4S og 5. Jeg følte det var påtide å bytte til android. Med de forrige iPhonsa mine, har jeg alltid hatt på screenprotector, fordi jeg selger dem videre etter ett år, for å kjøpe neste modell. Jeg ser at både front og bakdel har et tynt lag med "film" på, trenger jeg noe mer "beskyttelse" enn dette? (Vil ikke bruke deksel)

Jeg fikk forøvrig med ladekrybbe, men ikke headsett med mikrofon.

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet med å legge på film på telefonene min, lot min iPhone 5 bære bragden uten film, da mye av touch feelingen rett og slett blir borte. Derimot når det kommer til baksiden av z1, hadde det vært fint å kunne bevare denne da. Regner med skjermen er minst like motstandsdyktig mot striper som IPhone 5, som faktisk er veldig bra.

Så har jeg så smått begynt å kikke på noen tynne cases til mobilen på ebay etc. Er lite sugen på å bygge ut mobilen, da den allerede er gedigen :p hvilket minnekort er det folk anbefaler til denne? Er jo ikke akkurat flust av lagringsplass på mobilen. Er jo fristende å gå for ett 64GB kort da, men de koster jo litt.

Og hvordan er det med Android og hastigheter på kortene? Var vel slik at det ikke er vits å går for Clas 10 kort da disse er dårligere på tilfeldig skrive/lese operasjoner enn f.eks et class 4/6 kort? Fikk aldri noe svar på dette i den store Android tråden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva i all verden prater dere om?????

Snakk norsk og om hva mobilen er god for....

Viss det er min post du refererer til, så klikk på linken så finner du det ut.

Har du ikke facebook så får du en kort oppsummering

Problemet er "hele" bakplata, altså den glassplata som dekker baksiden av telefonen. Limet som er brukt er av for dårlig kvalitet så det tåler ikke varmen som blir utviklet av telefonen under tungt bruk (tunge spill og lignende)(den kan bli ganske varm).

1379329_10151678794666243_574614660_n.jp

52776_corner_up.jpg

Ett innvendig press gjør at glasset løftes akkurat i dette hjørnet og det blir en liten åpning i telefonen. Glasset skal, når telefonen er helt i orden og vanntett, sitte helt inntil i alle hjørner.

Vil påpeke at dette er en Xperia Z, håper de har lært slik at det samme ikke skjer med Z1

Endret av raggabast
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...